۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴

بمب نقل و انتقالات فردا در باشگاه پرسپولیس

مذاکرات مالی یاسین سلمانی با پرسپولیس در جریان است و باید منتظر حضور او در محل این باشگاه باشیم‌.
بمب نقل و انتقالات فردا در باشگاه پرسپولیس
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه،یاسین سلمانی هافبک میانی فصل گذشته سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه اصفهانی را رد کرد تا در تابستان امسال ماجراجویی فوتبالی خود را در فضای تازه‌ای ادامه بدهد.

کاپیتان تیم ملی امید که از لیگ بیستم و با توجه به اعتقاد ویژه محرم نویدکیا به بازیکنان آکادمی توانسته بود اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، پس از انجام پنجاه بازی رسمی برای سپاهان، در تابستان ۱۴۰۲ با پیشنهادات جدی از سوی استقلال و پرسپولیس مواجه شد.

یاسین که یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالاتی بوده با طمأنیه و وسواس عجیبی مراحل انتخاب تیم خود را پیش برد و درحالی‌که اعلام کرده بود می‌خواهد لژیونر شود، به نظر می‌رسد حضور او در خارج از ایران منتفی شده و او در روزهای آینده شاگرد یحیی گل‌محمدی می‌شود.

مذاکرات یاسین سلمانی با مدیران پرسپولیس به بخش مالی رسیده و به نظر می‌رسد پس از توافق نهایی روی رقم قرارداد، این بازیکن به زودی راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا قرارداد خود را امضا کند.

سلمانی که پیش‌فصل لیگ و دو هفته ابتدایی را بدون حضور در تیم باشگاهی سپری کرده بود باید زودتر تصمیم خود را نهایی کند تا بیش از این زمان را از دست ندهد. بنابراین شاید فردا (شنبه) او را در باشگاه پرسپولیس ببینیم و کاپیتان تیم ملی امید به تمرینات مدافع عنوان قهرمانی اضافه شود.

یاسین متولد اسفندماه سال ۱۳۸۰ است و سهمیه بزرگسال پرسپولیس را پر نمی‌کند که ویژگی بسیار مثبتی برای این تیم به حساب می‌آید. البته این هافبک خلاق باید برای قرارگیری در ترکیب پرسپولیس با ستاره‌های آماده این روزهای قرمزها رقابت کند.

کد مطلب: 201218
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *