۰
جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸

قابلیتی جدید به واتساپ آمد

با این ویژگی، ویدیوهای شما با وضوح ۷۲۰p برای دیگران ارسال خواهد شد.
قابلیتی جدید به واتساپ آمد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از دیجیاتو،هفته گذشته، واتس‌اپ آپدیت جدیدی را برای نسخه‌های iOS و اندروید برنامه خود منتشر کرد که قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می‌کرد. حالا همانطور که متا قبلاً وعده داده بود، گزینه مشابه دیگری برای ارسال ویدیوهای HD در دسترس کاربران این سرویس پیام‌رسان محبوب قرار گرفته است.

واتس‌اپ حالا از ویدیوهای HD پشتیبانی می‌کند

درست مانند عکس‌ها، در گذشته هیچ راهی برای انتخاب وضوح و کیفیت ویدیوهای ارسال شده از طریق واتس‌اپ وجود نداشت. این برنامه به‌طور خودکار تمام ویدیوها را فشرده می‌کرد و وضوح آن‌ها را به ۴۸۰p کاهش می‌داد. هرچند این تغییرات باعث می‌شد تا ویدیوهای شما حجم کمتری داشته باشند و در مصرف داده صرفه‌جویی شود، اما کیفیت آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کرد.اما در جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ، گزینه جدیدی برای ارسال ویدیوهای HD وجود دارد. با این گزینه جدید، می‌توانید انتخاب کنید که ویدیو شما با کیفیت استاندارد یا کیفیت HD ارسال شود.

با انتخاب گزینه استاندارد، واتس‌اپ ویدیو شما را با وضوح ۴۸۰p فشرده و ارسال می‌کند. اما با گزینه کیفیت HD، ویدیوها با وضوح ۷۲۰p ارسال می‌شوند که هرچند همچنان از ۱۰۸۰p یا ۴K کیفیت کمتری دارند، اما بسیار قابل‌قبول‌تر است.

همچنین واتس‌اپ پیش از ارسال یک تصویر یا ویدیو، اندازه فایل مربوط به هر گزینه را نیز نشان می‌دهد. البته اگر می‌خواهید فایل رسانه‌ای خود را با وضوح اصلی ارسال کنید، می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان یک سند برای دیگران ارسال کنید. برای دریافت این ویژگی جدید، باید آخرین نسخه برنامه واتس‌اپ را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید.

واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی‌های دیگری نیز است که در آینده احتمالاً در دسترس قرار خواهند گرفت. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی و اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه اشاره کرد.

کد مطلب: 201633
برچسب ها: واتس اپ فناوری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *