; ?>; ?> فروش مواد مخدر با دستگاه کارتخوان - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۶

فروش مواد مخدر با دستگاه کارتخوان

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی تهران از اجرای یک عملیات ویژه پلیسی که منجر به دستگیری مواد فروش سابقه داری که با استفاده از یک دستگاه کارتخوان به مشتریان خود در محله مهرآباد مواد می فروخت، خبر دا
به گزارش مهر، سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد از اجرای یک عملیات ویژه پلیسی که منجر به دستگیری مواد فروش سابقه داری که در قبال فروش انواع مواد افیونی وجوه آن را از طریق دستگاه کارتخوان از کارت عابربانک مشتریان خود وصول می کرد، خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجه انواع مواد افیونی نیز کشف و ضبط شده است.
وی افزود: درپی کسب چندین خبر مبنی بر اینکه فردی در آدرس مهراباد جنوبی – خیابان تفرش غربی با یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به پخش مواد می کند کهبه دنبال این موضوع مأموران معاونت تجسس کلانتری به صورت نامحسوس و لباس مبدل حدود دو ساعت در موقعیت اعلامی به تعقیب و مراقبت متهم پرداخته و در نهایت زمانی که متهم از مخفیگاه خود بیرون آمده و در صدد فروش مواد به مشتریان خود بود مأموران در حالی که وانمود می کردند مشتری هستند موفق شدند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
سرهنگ باقری شاد یادآور شد: در بازرسی از متهم مقدار ۴۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۵۴ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۲۴۴ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، دو دستگاه ترازوی دیجیتال، شش دستگاه گوشی تلفن همراه، سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد و یک دستگاه پز بانک کشف شد که پس از کشف مواد متهم بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجوییهای پلیسی قرار گرفت که در خلال بازجوییهای پلیسی مشخص شد متهم از مواد فروشان سابقه دار جنوب پایتخت است.
وی در پایان با اشاره به اینکه متهم از مواد فروشان سابقه دار و حرفه ای جنوب پایتخت است به طوری که با استفاده از دستگاه پز اقدام به فروش مواد به مشتریان خود می کرد، اضافه کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و برای بررسی بیشتر در اختیار مأموران مبارزه با مواد مخدر پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
حشیش فروش سابقه دار جنوب پایتخت در دستان قانون
رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از شناسایی و دستگیری مواد فروش سابقه داری که ضمن پرسه زنی در " شهرک پیام " محله کهریزک اقدام به توزیع حشیش می کرد، خبر داد.
سروان بایرام علی گوزل زاده گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده کهریزک شهرک پیام در خصوص اقدامات یک توزیع کننده مواد مخدر، اقدامات مأموران مبارزه با مواد مخدر این کلانتری آغاز و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد که "محمود" ‌نام داشت در شهرک پیام با موتورسیکلت خود اقدام به فروش مواد مخدر می کند و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که متعاقب آن دستور بازداشت این متهم صادر شد و تیم های عملیات این یگان به محل اعزام شدند که طی آن متهم را هنگام پرسه زدن در محدوده مذکور، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سروان گوزل زاده اظهار داشت: در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجه ای حشیش کشف شد، مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.
وی در پایان اضافه کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود اعتراف کرده و مأموران او را برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال دادند.
کد مطلب: 20184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *