۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

تصادف شدید یک اتوبوس با خودروی سواری در مرز چذابه+جزییات

 طبق آنچه سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اعلام کرده است، تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری در مرز چذابه در روز دوشنبه ۳۱ نفر مصدوم به جا گذاشت.
تصادف شدید یک اتوبوس با خودروی سواری در مرز چذابه+جزییات

به گزارش مردم سالاری آنلاین، عارف شرهانی با بیان اینکه مصدومان به درمانگاه مرزی چذابه منتقل شدند گفت: وضعیت حادثه دیدگان وخیم نیست.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از مصدومان توسط ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد و ۲ نفر دختر و پسر با ترومای سر و گردن با بالگرد به اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می‌شوند.

همچنین بر اساس این گزارش بامداد روز یکشنبه، تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون بعد از عوارضی پل زال به سمت اندیمشک ۲ کشته و ۲۳ مصدوم به جا گذاشت.

طرح خدمت رسانی اورژانس خوزستان به زائران اربعین حسینی درقالب تیم‌های درمانی و خدماتی از طریق ۲۰ پایگاه ثابت و موقت در نقاط مختلف تردد زائران به سمت مرز چذابه از ۲۷ مرداد ماه آغاز به‌کار کرد و از اهواز تا مرز چذابه حدود ۲۶ دستگاه آمبولانس جدید به علاوه ۱۴ آمبولانس‌ موجود برای خدمات به زائران آماده اند، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در این مسیر مستقر شده و تا پایان اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می‌کند.

کد مطلب: 202186
برچسب ها: مرز اربعین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *