۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰

جنگ بایدن و ترامپ برای رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴

بایدن در سخنرانی عملکرد دولتش برای ایجاد شغل در این کشور را مثبت ارزیابی کرد و با حمله شدید به ترامپ گفت که وضعیت اشتغال در دوران ریاست جمهوری سابق وخیم بوده است.
جنگ بایدن و ترامپ برای رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا،جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنانی دوران ترامپ را «بدترین وضعیت اشتغال» در آمریکا توصیف کرد ولی جمهوری‌خواهان سیاست‌های اشتباه دموکرات‌ها را موجب افزایش «تورم» می‌دانند.

به گزارش رویترز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در سخنرانی عملکرد دولتش برای ایجاد شغل در این کشور را مثبت ارزیابی کرد و با حمله شدید به ترامپ گفت که وضعیت اشتغال در دوران ریاست جمهوری سابق وخیم بوده است.تخمین دموکرات‌ها این است که دونالد ترامپ به عنوان نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات سال ۲۰۲۴ رقیب اصلی آنها خواهد بود.

بایدن که در این سخنرانی خود را «قهرمان اتحادیه‌های کارگری» توصیف کرد، اظهار داشت که در زمان ریاست جمهوری او نگرانی کمتری نسبت به گذشته در حوزه مشاغل دیده می‌شود.بایدن با اشاره ضمنی به دوره ریاست جمهوری ترامپ گفت: چند سال پیش و در زمان ریاست جمهوری این مرد، ما شغل خود را از دست می‌دادیم؛ در واقع او یکی از دو رئیس جمهور آمریکا بود که بدترین وضعیت اشتغال در تاریخ آمریکا را به نام خود ثبت کرد.

تحلیلگران سیاسی می‌گویند احتمالاً مسائل اقتصادی نقش مهمی در رقابت بین بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایفا خواهد کرد.

نظرسنجی رویترز/ایپسوس در ماه گذشته نشان داد که اقتصاد، بیکاری و مشاغل همچنان مشکل اصلی آمریکایی‌ها محسوب می‌شود. بر اساس این نظرسنجی، ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها اعتقاد دارند که بایدن نتوانسته در مهار تورم موفق ظاهر شود.

جمهوری خواهان می‌گویند که سیاست‌های اشتباه دموکرات‌ها موجب افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن نرخ تورم و سوخت شده است.

کد مطلب: 202242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *