۰
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

سفره و یخچال ها خالی شده و دین و شرافت مردم را زیر سوال برده است

نماینده سابق مجلس با اشاره به تاکیدات رهبری برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو می گوید: آقای وزیر کشور که من برایشان احترام هم قائلم، بفرمایند در این مدت حدود پنج، شش ماه گذشته چه کاری صورت گرفته است؟ خدایی رسم این بود؟
سفره و یخچال ها خالی شده و دین و شرافت مردم را زیر سوال برده است
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبر آنلاین،غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس؛با بیان اینکه اعتدالیون و میانه روها با هم ائتلاف کنند، گفت: چهار آیتم را رهبری برای انتخابات مورد تاکید قرار دادند، برای این چهار آیتم آقای وزیر کشور که من برایشان احترام هم قائلم، بفرمایند در این مدت حدود پنج، شش ماه گذشته چه کاری صورت گرفته است؟ خدایی رسم این بود؟ رهبری چهار تا محور فرمودند و مردم چقدر خوشحال شدند.

جعفرزاده: شورای نگهبان نرمش قهرمانانه نشان دهد /لاریجانی به راحتی دلسرد نمی شود

نقشه پایداری ها برای تشکیل یک «مجلس حداقلی» دیگر / شورای نگهبان دست و دلبازانه تائید صلاحیت کند

وی افزود: سلامت انتخابات یکی از دغدغه‌های مردم است. درست یا غلط، به دلیل تسلطی که رسانه‌های غربی، رسانه‌های آنطرف آب بر مردم ما دارند و حذف مرجعیت رسانه از صدا و سیما و رسانه‌های داخلی بالاخره برای سلامت انتخابات چه برنامه‌ریزی وزارت کشور کرده؟ من به شما می‌گویم هیچ چیزی نیامده اعلام کند.

دولت رئیسی هنوز در دوران انتخابات است و دولت قبلی را می کوبد

این کاندیدای انتخابات مجلس ادامه داد: برای این مشارکت حداکثری الان چه اتفاقی افتاده؟ چه چیزی دارند انجام می‌دهند؟ چه رضایتمندی؟ روز به روز نرخ تورم بالا می رود. الان زمانی است که شما بیایید و تنگ‌ترین و منقبض‌ترین برنامه‌ها را به مردم اعلام کنید و هیچ برنامه‌ای برای دلجویی از مردم نداشته باشید؟ واقعا الان زمانی است که بگوییم ما شب‌ها در مجلس بخوابیم تا برای چند تا تار موی خانم‌ها برنامه‌ریزی کنیم؟ وقتی شکم‌ها خالی است، وقتی کودکان کار سرگردانند؟ زمان زمانی است که شما بیایید و آمار شبهه دار بدهید و بگویید ما اصلا از یک میلیون شغل هم گذشتیم؟ زمان زمانی است که بگویید ما مسکن‌ها را ساختیم و تمام شد؟ من می‌خواهم بگویم باید تلطیف قلوب شود،باید با مردم صحبت شود و از بابت همه قصورها از مردم عذرخواهی کنند. دو سال از عمر دولت گذشت، شرایط بدتر و بدتر شد و دولت هنوز در دوران انتخاباتش است و دارد دولت قبلی را می‌کوبد، دولت قبلی تمام شد.

سفره و یخچال ها خالی شده و دین و شرافت مردم را زیر سوال برده است

وی تاکید کرد: بدون تعارف، مردم وابسته به اقتصادشان هستند. الان اقتصاد مردم، دین و اخلاق و شرافت مردم را دارد زیر سوال می‌برد. سفره مردم خالی است، یخچال‌ها خالی‌تر از آن. بنابراین تا زمانی که اتفاق مثبتی در اقتصاد نیفتد و مردم یک مقدار نور اقتصادی مثبت نبینند، نمی‌آیند و حرکت نمی‌کنند. این ضعف دولت باعث شده تخم ناامیدی کاشته شود؛ مردم به شدت ناامید هستند و دولت دارد با گفتاردرمانی و خبردرمانی جامعه را پیش می‌برد.

کد مطلب: 202904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *