۰
يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰

توقیف ۵ دستگاه موتور سنگین در تهران

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت، تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران، موضوعی است که پلیس به‌شدت و برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد، چرا که هم بر اساس قانون تردد موتورسیکلت سنگین در معابر ممنوع است و هم شهروندان از پلیس می‌خواهند که با چنین مواردی برخورد کند.
توقیف ۵ دستگاه موتور سنگین در تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه‌های یادگار امام و شهید صدر خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران، موضوعی است که پلیس به‌شدت و برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد، چرا که هم بر اساس قانون تردد موتورسیکلت سنگین در معابر ممنوع است و هم شهروندان از پلیس می‌خواهند که با چنین مواردی برخورد کند. متاسفانه راکبین موتورسیکلت‌های سنگین با به خطر  انداختن جان خود و دیگر شهروندان علاوه بر آنکه امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زنند باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابران و دیگر خودروها نیز می‌شوند و با تولید صداهای ناهنجار و تردد با سرعت زیاد، مشکلات بسیاری را در حوزه ترافیکی و حوادث ایجاد می‌کنند.وی با بیان اینکه در همین راستا نیز طرح برخورد با تردد موتورسیکلت‌های سنگین در معابر تهران به اجرا درآمد، گفت: این طرح مدت‌هاست که درحال اجراست و اخیرا و از روز جمعه تاکنون نیز  دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰، یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۴۰۰ و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ دیگر در جریان سه ماموریت جداگانه در محدوده شمالی بزرگراه یادگار امام (ره) شناسایی و از سوی عوامل پلیس بزرگراه‌های پایتخت توقیف شد. همچنین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۰۰۰ نیز در بزرگراه صدر شناسایی و متوقف شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پنج موتورسیکلت توقیف شده به پارکینگ منتقل شدند، گفت: اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین در معابر پایتخت همچنان ادامه دارد. این موتورسیکلت‌ها باید با مجوزهای لازم تهیه شده و به پیست‌های موتورسواری منتقل شوند و اجازه تردد در سطح شهر را ندارند.

کد مطلب: 203380
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *