۰
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۹

نکات خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش و ایرانی

داشتن رشد و بازدید بیشتر در شبکه های اجتماعی امختلف بخصوص اینستاگرام نیاز به صرف وقت و هزینه بسیاری است. اما امروز بسیاری از افراد به فکر خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش افتاده اند که با این روش رشد سریع اکانت خود را بدون کاهش اعتبار شاهد باشند.
نکات خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش و ایرانی

داشتن رشد و بازدید بیشتر در شبکه های اجتماعی امختلف بخصوص اینستاگرام نیاز به صرف وقت و هزینه بسیاری است. اما امروز بسیاری از افراد به فکر خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش افتاده اند که با این روش رشد سریع اکانت خود را بدون کاهش اعتبار شاهد باشند. اما شاید بئرسید این موضوع چگونه ممکن است؟! برای اینکه این خرید منجر به ضرر برای پیج مان نشود به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در مطلب پیش رو به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد.

نکات خرید فالوور واقعی اینستاگرام

هر خریدی برای اینکه برای شما موفق باشد و اثر بخش نیازمند رعایت یکسری نکات و کسب اطلاع در مورد آن موضوع است. خرید فالوور واقعی با توجه به رقابت زیادی که در اینستاگرام برای افزایش اعتبار و فروش وجود دارد یکی از خدمات پرطرفدار سایت ها، اپلیکیشن ها و ربات ها است. بنابراین باید بتوانید در میان انواع سر ویس دهنده های مختلف یکی از معتبرترین آن ها را انتخاتب نمایید تا بتوانید علاوه بر قیمتی مناسب شاهد بالاترین کیفیت نیز باشید. بنابر این حتما باید به نکات زیر برای خرید فالوور واقعی توجه کنید:

  1. خرید از سایت های معتبر

همیشه هنگام خرید به اعتبار سایت یا محلی که از آن خرید می کنید توجه لازم را داشته باشید. سابقه کار و نظرات مخاطبان می تواند راه شما را برای انتخاب آسوده تر کند. خرید از سایت های بی نام و نشان یا استفاده از ربات ها یا اپلیکیشن هایی که شما از اعتبارشان مطمئن نیستید و در صورت بروز مشکل هیچ راهکاری برای مطرح کردن و رفع آن ندارید یکی از پر ریسک ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. به طور کلی برای سنجیدن اعتبار سایت ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک
    دارا بودن سابقه کار و نمونه کارهای موفق
    داشتن پشتیبانی
    ارائه خدمات بدون نیاز به پسورد اینستاگرام

به طور کلی پیشنهاد می کنیم برای بررسی کیفیت خدمات و نوع پشتیبانی هر سایت ابتدا فالوور یا لایک و ... با میزان کم خریداری نمایید و در صورت رضایت از پشتیبانی و خدمات ارائه شده، میزان خدمات درخواستی خود را افزایش دهید.

  1. فالوورهای با کیفیت تهیه کنید

فالوورهای با کیفیت فالوورهایی هستند که به تدریج به اکانت شما اضافه شوند نه ناگهانی اضافه شوند نه ناگهانی ریزش زیادی داشته باشند! افزایش یا ریزش ناگهانی فالوور به اینستاگرام این سیگنال را می دهد که شما دارید از اکانت های فیک استفاده می کنید و قوانین آن را دور می زنید.

همچنین فالوورهایی که به اکانت شما اضافه می شوند باید ویژگی های اکانت های واقعی را داشته باشند چه به لحاظ نام کاربری چه به لحاظ عکس پروفایل. بنابراین اکانت هایی که عکس پروفایل ندارند در حجم انبوه یا نام کاربری آن ها اصلا مفهوم نیست قطعا فیک هستند! این موضوعی است که امروزه اغلب کاربران اینستاگرام به آن واقف هستند. بنابراین با این روش هم اعتبار خود را نزد مخاطبانتان خدشه دار می کنید هم نزد اینستا.

نکته: نقض قوانین اینستاگرام مشمول جریمه این شبکه اجتماعی است. در وهله اول با محدود شدن یا به اصطلاح شادوبن شدن اکانت این جریمه اعمال می شود و در گام بعدی و در صورت تکرار نقض الگوریتم های اینستاگرام اکانت شما برای همیشه بسته خواهد شد.


 

راهکار: خرید فالوور ایرانی یکی از بهترین راهکارها برای حفظ اعتبار اکانت شما نزد اینستاگرام و مخاطبان تان است.

  1. عدم استفاده از ربات

ربات ها یکی از محبوب ترین روش های افزایش لایک، فالوور و غیره در اینستاگرام هستند اما برای کاربران اینستا که به دنبال خدمات ارزان هستند نه کاربرانی که کیفیت برایشان مهم است!

خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش با ربات ها غیر ممکن است؛ چرا که فالوورهایی که تهیه می کنید ویژگی های اکانت های واقعی را ندارند از سویی دیگر ریزش در این اکانت ها ناچیز و کم نیست بلکه معمولا زیاد و ناگهانی است.

  1. حفظ امنیت پیج و پسورد اینستاگرام تان
    نکته ای که اکثر علاقمندان به خرید فالوور واقعی از آن غافل هستند امنیت اکانشان بعد از خرید است. بله اگر از سایت،‌ربات، نرم افزاری استفاده می کنید که باید برای دریافت خدمات پسورد اکانت خود را در اختیارشان قرار دهید باید با امنیت اکانت خود خداحافظی کنید!

 


 

آیا خرید فالوور بدون ریزش ممکن است؟

خرید فالوور بدون ریزش موضوع ی بعید است معمولا فالوورها ریزش دارند و این موضوع حتی به طبیعی بودن روند افزایش فالوورهای شما کمک می کند. اما اگر این ریزش ناگهانی و زیاد باشد ‌اکانت شما را با ریسک بسته شدن یا محدود شدن مواجه می کند.

آیا خرید فالوور واقعی به معنی افزایش تعامل است؟

بسیاری از کاربران اینستاگرام تصور می کنند که خرید فالوور واقعی به معنی افزایش تعامل است و نیازی به خرید لایک یا سایر خدمات اینستاگرامی با خرید فالوور واقعی وجود ندارد. این در حالی است که اگر شما از ربات ها برای افزایش فالوورهای خود استفاده کنید اکانت های فیک بی کیفیت به پیج خود اضافه کرده اید که پشت آن ها هیچ کاربری نیست به همین دلیل عکس و نام کاربری مفهومی ندارند.

برخی اپلیکیشن ها هم اقدام به افزایش فالوورهای واقعی می کنند که این موارد هم چون مخاطب شما به دلخواه به اکانت تان اضافه نشده احتمال انفالو کردن اکانت شما زیاد است و معمولا تاثیر زیادی روی تعامل ندارد از سویی دیگر باز در این مورد هم افزایش فالوورها ناگهانی است و امنیت اکانت شما را با خطر مواجه می کنند

 

بهترین راهکار برای استفاده از مزیت افزایش فالوور بدون هیچ گونه ریسک و خطری برای اکانت تان خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش از سایت های معتبر مثل فالوکمپ است. این سایت فالوورهای با کیفیت به اکانت شما اضافه می کند که ویژگی های اکانت های واقعی را دارند و ریزش بسیار ناچیزی دارند. همچنین افرادی که این اقدام به خرید فالوور واقعی از این سایت می کنند هدیه جبران ریزش هم برای آن ها به صورت اتوماتیک اعمال می شود و میزان فالوور درخواستی شان را به صورت کامل و بدون ریزش می توانند شاهد باشند.

بعد از افزایش فالوور شما می توانید بنا به نیاز اقدام به خرید لایک، کامنت و ... نمایید. همچنین سرویس خرید فالوور لایک زن نیز وجود دارد که فالوورهایی که خرید می کنید به همان میزان لایک هم برای ده پست آتی شما می زنند در حقیقت همزمان در یک سرویس دو خدمت را سفارش می دهید و به صورت اتوماتیک و بدون اعلام قبلی می توانید در هر ساعت از شبانه روز پست خود را منتشر کنید و شاهد افزایش لایک آن باشید.

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. توجه داشته باشید استفاده از ربات ها برای افزایش فالوور ممکن است در ابتدا از نظر هزینه برای شما مقرون به صرفه باشد اما باید ریسک بسته شدن اکانت تان را به جان بخرید! بنابراین توصیه می کنیم هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید و از خدمات و سایت های معتبر برای افزایش فالوور خود استفاده نمایید.

کد مطلب: 203496
برچسب ها: اینستاگرام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *