۰
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

تلفات سنگین اسرائیل در پی حمله گسترده مقاومت فلسطین

تعدادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از پایگاه‌های آنها واقع در اطراف نوار غزه توسط نیروهای مقاومت فلسطین محاصره شدند.
تلفات سنگین اسرائیل در پی حمله گسترده مقاومت فلسطین

به گزارش مردم سالاری آنلاین، منابع عبری زبان گزارش دادند که بیش از ۱۵۰ تن از صهیونیست‌های زخمی شده در جریان حملات موشکی امروز نیروهای مقاومت فلسطین به بیمارستان‌های موجود در اراضی اشغالی منتقل شده‌اند.

در گزارش این رسانه‌ها آمده است که تعداد زیادی از این صهیونیست‌های زخمی شده در شرایط وخیمی به سر می‌برند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که ۸۰ صهیونیست زخمی شده تنها به بیمارستان سوروکا واقع در بئر السبع منتقل شده‌اند و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای از محاصره تعدادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از پایگاه‌های آنها واقع در اطراف نوار غزه توسط نیروهای مقاومت فلسطین حکایت دارد.

رسانه‌های فلسطینی نیز تصویر یکی از نظامیان اسیر شده توسط نیروهای مقاومت را منتشر کردند.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه گزارش دادند: نیروهای ارتش حضور ندارند. آنها ما را رها کرده‌اند. شبکه الجزیره نیز از فرار صدها شهرک نشین صهیونیست از شهرک‌های اطراف نوار غزه به سمت داخل اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

این در حالیست که وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد: ما حمله نظامیان صهیونیست به یک بیمارستان در شمال نوار غزه را که به شهادت یکی از کارکنان آن و زخمی شدن تعدادی از شهروندان و از کار افتادن روند تولید اکسیژن در این بیمارستان منجر شد محکوم می‌کنیم.

از سوی دیگر، رسانه‌های جمعی از وقوع درگیری‌های سنگین در سدیروت میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست خبر دادند.

کد مطلب: 204152
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *