۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰

بیانیه تازه حماس درباره جنایات صهیونیست‌ها در غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که رژیم اشغالگر با هدف بازگرداندن اعتبار از دسته رفته ارتش شکست‌خورده خود، در حال جنگ است.
بیانیه تازه حماس درباره جنایات صهیونیست‌ها در غزه
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران جنگی ویرانگر در حق غزه و با کشتار، قطع آب، ممانعت از ورود دارو و غذا جنگی دیگر در حق ساکنان نوار غزه به راه انداخته است.
در این بیانیه همچنین آمده است، جلوگیری مداوم از ورود اساسی‌ترین نیازهای زندگی به غزه، جنایت دومی در حق بشریت و کودتا علیه قوانین بین‌المللی است. در بیانیه جنبش حماس همچنین آمده است، هدف رژیم صهیونیستی از به راه انداختن جنگ غزه، بازگرداندن اعتبار ارتش شکست‌خورده خود است.

هفتم اکتبر جاری جنبش حماس عملیات طوفان الاقصی را با شلیک هزاران موشک از نوار غزه و عملیاتی ویژه شامل حمله به چندین شهرک در غلاف غزه آغاز کرد و در ادامه درگیری‌هایی در خیابان‌های این منطقه میان مبارزان فلسطینی و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی شکل گرفت، در ادامه جنگنده‌های این ارتش حملات هوایی شدیدی را علیه نوار غزه آغاز کردند که تا امروز تعداد شهدای فلسطینی به بیش از ۵۰۰۰ تن رسیده و بیش از ۱۴ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.

کد مطلب: 205201
برچسب ها: غزه حماس صهیونیست
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *