۰
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۶

محدودیت‌های ترافیکی جاده ای

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، مجموع تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۸۳۳ محور مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ میلیون وسیله نقلیه بوده است
خبرگزاری فارس:طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار مرکز و نیز گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک، در محورهای مواصلاتی کشور، به صورت عادی و روان است.
‌مجموع تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۸۳۳ محور مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۱۵۲۲۵ وسیله بوده است که نسبت به روز قبل از آن با تعداد ۴۹۹۷۰۹۳ وسیله، افزایش ۰.۴ درصدی را نشان می‌دهد.
سهم وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی کشور، ۲۱ درصد بوده است.
ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح انجام گرفته که هموطنان با آگاهی ازاین موضوع می توانند ساعات مناسبتری را برای سفر خود انتخاب کنند.
ضمناً ۵ محور پرتردد طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب آزادراه کرج – تهران و بالعکس، آزادراه قزوین-کرج و بالعکس، محور ساری _قائمشهر و بالعکس، آزادراه مرودشت – شیراز و بالعکس و آزادراه تهران _ قم و بالعکس است.
محور شمشک _ دیزین واقع در استان البرز، حد فاصل پارکینگ بالا (دوم) تا پارکینگ پایین (دیزین)، به دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از شمشک تا پارکینگ بالا و از گچسر تا پارکینگ پایین جهت دسترسی هموطنان بمنظور استفاده از پیست‌های اسکی شمشک و دیزین، تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷ امکان‌پذیر است.
محور فرعی پونل ـ خلخال واقع در استان اردبیل به دلیل بارش برف و کولاک و احتمال ریزش، تا اطلاع بعدی مسدود است.
تردد تریلرها، به جز حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، تا روز ۱۵/۱/۹۲ از محور بروجن- لردگان، ممنوع است
محور اردبیل- سرچم واقع در استان اردبیل به دلیل سبک‌سازی ترانشه‌های ریزشی از تاریخ ۱/۱۱/۹۱ تا ۱۵/۱۱/۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۶ مسدود خواهد بود و محور اردبیل –آستارا بعنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.
محور بندرخمیر-بندر لنگه واقع در استان هرمزگان از تاریخ ۲۰/۱۰/۹۱ تا ۱۵/۱۲/۹۱ به دلیل عملیات تعریض در محدوده کیلومتر ۳۰ از ساعت ۱بامداد جایگزین اعلام می‌شود.
آزادراه کرج-تهران واقع در استان‌های تهران و البرز‏، به دلیل احداث تقاطع غیر همسطح کاروانسرای سنگی (۲) تا ۱۵/۱۲، شنبه تا ۳شنبه از ۲۳ الی ۴ بامداد روز بعد حدفاصل پل فردیس تا وردآورد مسدود و محورهای قدیم و مخصوص کرج به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.
کد مطلب: 20539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *