۰
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰

پیش‌بینی جالب رییس اتحادیه املاک درباره بازار مسکن

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: مشاوران املاک باید از هر طرف معامله ۲۵ صدم درصد حق کمیسیون دریافت کنند و موظف هستند در ازای دریافت آن فاکتور تحویل مشتری دهند و اگر مبلغی بیش از نرخ مصوب دریافت شود از نظر ما تخلف صنفی است.
پیش‌بینی جالب رییس اتحادیه املاک درباره بازار مسکن
به گزارش مردم سالاری آنلاین،کیانوش گودرزی درخصوص وضعیت خرید و فروش ملک در تهران گفت: شاید کسانی باشند که یک مقدار پول پس انداز کرده‌اند و می‌خواهند ملک خود را تبدیل به احسن کنند و یا محل زندگی را تغییر دهند، اما در کل می‌شود گفت که بازار مسکن در حالت رکود کامل است.

گودرزی افزود: وقتی بازار مسکن وارد فاز رکود می‌شود، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و محرک‌هایی وجود نداشته باشد که بازار مجدد به رکود برود، یک سال طول می‌کشد تا بازار مسکن خودش را بازیابی کند و به روال عادی بازگردد.

وی ادامه داد: به دلیل فعالیت یک عده سودجو که منافع شخصی خودشان را دنبال می‌کنند، طی چند ماه از وسط اردیبهشت تا پایان مرداد یک بحران مسکن اتفاق می‌افتد؛ اما اکنون فصل نقل و انتقالات گذشته و همه ساکن شده‌اند و کسی را نداریم که بگوید من در خیابان مانده‌ام و خانه پیدا نکرده‌ام، اما شاهد تغییر منطقه چه رو به بالا و چه رو به پایین بوده‌ایم.

کد مطلب: 207346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *