۰
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

شروط عجیب تل‌آویو برای توقف جنگ در غزه

کابینه رژیم صهیونیستی «آزادی گروگان‌ها و تسلیم شدن حماس» را ۲ شرط خود برای توقف حملات به نوار غزه اعلام کرد.
شروط عجیب تل‌آویو برای توقف جنگ در غزه

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) در اظهاراتی مدعی‌جویانه گفت، «امکان توقف جنگ در غزه به ۲ شرط وجود دارد، شرط اول آن آزادی تمامی افراد ربوده شده و شرط دوم تسلیم شدن حماس است».

این در حالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش داد: «ما به یک ماه عملیات زمینی نیاز داریم تا فرصتی برای فرآیند تبادل جدید اسرا فراهم شود.»

این مقام رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «در حال اعمال فشارهایی هستیم تا صلیب سرخ اجازه یابد با اسرایمان نزد حماس دیدار کند».

حماس اما اعلام کرده تا زمانی‌که حملات علیه غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اسرای اسرائیلی آزاد نخواهند شد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، این مسئول کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد که نیروهای ارتش این رژیم در حال پیشروی در جنوب غزه و محاصره منزل «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه به عنوان مسوول عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر هستند.

او در ادامه مدعی شد، «نیروهای ما از خطوط دفاعی حماس در جبالیا و الشجاعیه در شمال نوار غزه عبور کردند و در حال حاضر شهر خان‌یونس به محاصره نیروهای ما درآمده است».

روز گذشته اما مقامات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن‌پست افشا کردند، در حالی اسرائیل جبهه جدیدی در جنوب غزه گشوده که هنوز با دست‌یابی به هدف اعلامی «نابودی کامل» حماس فاصله زیادی دارد.

طبق این گزارش، نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی هنوز به مقرهای اصلی حماس در غزه وارد نشده‌اند و سرهنگ «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید «راه درازی در پیش است و به زمان نیاز داریم.»

کد مطلب: 207698
برچسب ها: تل آویو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *