۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

کشف ۱۴۵۵ همت کالای قاچاق و توقیف ۳۰۰۰ خودرو طی ماه اخیر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای پنج مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا خبر داد و ارزش کاهای کشف‌شده را ۱۴۵۵ همت اعلام کرد.
کشف ۱۴۵۵ همت کالای قاچاق و توقیف ۳۰۰۰ خودرو طی ماه اخیر

به گزارش  مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای پنج مرحله طرح سراسری در راستای مقابله همه جانبه با پدیده قاچاق کالا، گفت: این طرح ها در حوزه های جمع آوری و توقیف خودروهای سواری موسوم به شوتی که در زمینه انتقال کالای قاچاق فعالیت می کنند و همچنین کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و واپایش انبارها و محل دپوی کالا و طرح تشدید مبارزه با احتکار و گرانفروشی لاستیک خودروهای سبک و سنگین انجام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ها ۳۱۶۹ پرونده در راستای مقابله و برخورد با سوداگران اقتصادی تشکیل شده است، بیان کرد: در این طرح ها ۳۰۳۵ دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک توقیف شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف و توقیف شده در طرح های آبان ماه بیش از ۱۴۵۵ همت است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ها از ۸۸۸ انبار بازدید و ۷۳ انبار به دلیل احتکار و نگهداری کالای قاچاق پلمب شد.

کد مطلب: 207793
برچسب ها: کالای قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *