; ?>; ?> بازیکنان فوتبال ساحلی مظلومند - مردم سالاری آنلاين
۲
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۴
مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

بازیکنان فوتبال ساحلی مظلومند

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شنبه شب با پیروزی مقابل ژاپن برای اولین بار قهرمانآسیا شد
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شنبه شب با پیروزی مقابل ژاپن برای اولین بار قهرمانآسیا شد

مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در فینال مسابقات آسیایی گفت : بازیکنان فوتبال ساحلی مظلومند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، مرتضی دهرویه خواستار توجه هر چه بیشتر اهالی رسانه به تیم ملی فوتبال ساحلی شد و گفت: در روز هایی که همه سرگرم بازی کسل کننده و بدون تاکتیک دربی پایتخت بودند فوتبالیست های ساحلی تیم ملی کشورمان بعد از سه پیروزی قاطعانه در مقابل تیم های فیلیپین،عراق و چین توانستند با ارایه یک بازی درخشان تیم ملی امارات را شکست داده و علاوه بر کسب سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۱۳ تائیتی، برای اولین بار به فینال مسابقات هم راه پیدا کنند و قهرمان مسابقات شوند. وی با اشاره به اینکه در چهار دوره قبلی حضور در جام جهانی با عنوان سومی به سهمیه دست پیدا کرده بودیم گفت: با کسب عنوان قهرمانی درخشش ساحلی بازان کامل شد که جا دارد به بازیکنان و کادر فنی زحمتکش تیم ملی تبریک بگویم و همچنین از زحمات مسئولین کمیته و دپارتمان ساحلی که الحق و الانصاف با حمایت فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتبال ساحلی هیچ کم نگذاشتند تشکر کنم. مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت : حال وظیفه رسانه ها و اهالی مطبوعات است که به این تیم و رشته ساحلی توجه و عنایت بیشتری داشته باشند و برای تقویت روحیه آنها دست به کار شوند چرا که معتقدم فوتبالیست های ساحلی از مظلومیت خاصی برخوردارند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند. بسیاری از بازیکنان تیم ملی که سرآمد این رشته هستند در طول سال از تیم های باشگاهی خود هیچ مبلغی دریافت نمی کنند و برخی دیگر در طول یک فصل حداکثر مبلغی که دریافت کرده اند ده میلیون تومان بوده است که نسبت به برخی بازیکنان فوتبالیست که حتی برای زدن یک بغل پا مشکل دارند و میلیاردی دریافت کرده اند تفاوت از زمین تا آسمان است ! وی افزود : جالب اینجاست که اکثر این بازیکنان متاهل بوده و تاکنون هیچگاه لب به اعتراض نگشوده اند. امیدوارم باشگاههای بزرگ این مملکت همچون شهرداری تبریز و ملوان بندر انزلی که جدیدا گام به رشته فوتبال ساحلی گذاشته اند به حمایت این رشته بیایند و تیم ها را تحت پوشش قرار دهند و همچنین شبکه های مختلف ورزشی کشور نگاه جدیدی به این رشته ورزشی داشته باشند و به ویژه برنامه پرطرفدار نود در اولین فرصت با دعوت از کاپیتان این تیم در برنامه خود و گزارشی از تیم ملی فوتبال ساحلی وظیفه خود را در قبال این رشته به نحو احسن انجام دهد. مرتضی دهرویه در پایان بار دیگر ضمن تبریک به همه مردم کشور بابت قهرمانی در آسیا و راه یافتن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به جام جهانی گفت : بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از بهترین های آسیا و دنیا هستند و من بر این باورم با حمایت همه جانبه در جام جهانی هم می توانند به جمه چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کنند.
شایان ذکر است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، دیشب علیرغم آنکه در فینال فوتبال ساحلی آسیا ۶ بر ۳ از ژاپن عقب افتاده بود، بازی را به تساوی کشاند و با پیروزی در ضربات پنالتی، قهرمان آسیا شد.

کد مطلب: 20957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *