۰
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵

تیم ملی فوتبال ساحلی، یک قدم تا جام جهانی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به قطر می رود تا بهمن ماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کند
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به قطر می رود تا بهمن ماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کند

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سوم بهمن ماه سال جاری با حضور در کشور قطر برای کسب سهمیه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۳ تائیتی فرانسه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، تیم ایران در گروه چهارم مسابقات با تیم های چین و عراق هم گروه شده است. تیم چین (ششم آسیا) اگر چه در ابتدای سال جاری میزبان مسابقات المپیک بود و توانست با شرایط میزبانی بازی های خوبی به نمایش بگذارد و در این چند سال پیشرفت قابل قبولی داشته است ولی حریف چندان قدرتمندی برای تیم ملی ایران نخواهد بود و تیم عراق (دهم آسیا) هم در این رشته ناشناخته است چراکه سابقه زیادی در رشته فوتبال ساحلی ندارد لذا تیم ملی کشورمان با توجه به قدرت و پتانسیل خوبش کاندیدای نخست صعود از این گروه است و بدون شک با تدارکات خوب وشرایط عالی که در این چندساله داشته به دنبال کسب عنوان قهرمانی و راهیابی مقتدرانه به مسابقات جام جهانی است.
فوتبال ساحلی در کشورمان کم کم به جایگاه واقعی خود نزدیک می شود بطوریکه با برگزاری مناسب لیگ برتر در این چند ساله رشد و توسعه خوبی داشته و بازیکنان مستعد زیادی در لیگ پرورش پیدا کرده اند که با سلیقه مارکو اکتاویو سرمربی برزیلی تیم بهترین ها در اردوهای تیم ملی حضور داشته اند. اگرچه جای برخی از بازیکنان در اردوی تیم ملی خالی است اما باید به سلیقه مربی فعلی احترام گذاشت ضمن اینکه در ترکیب این تیم بازیکنان با تجربه ای حضور دارند که سالهاست پیراهن تیم ملی را بر تن داشته و حضور در تورنمنت ها و مسابقات آسیایی و المپیک را در کارنامه خود دارند که باید گفت همین امر باعث شده تا جزو بهترین های آسیا باشند. فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی هم در این یکی، دو سال اخیر سنگ تمام گذاشته و با اجرایی کردن تمام خواسته های کمیته فنی چیزی کم نگذاشته است که اخرین آن هم حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آذر ماه سال جاری در کشور برزیل و حضور در یک تورنمت چهار جانبه و انجام چند دیدار تدارکاتی بوده است که این همه امکانات و شرایط عالی برای تیم ملی کشورمان بی سابقه بوده و دیگر جای هیچ بهانه و عذری را برای کادر فنی باقی نگذاشته است. حالا دیگر نوبت سرمربی برزیلی است که بعد از سالها حضور در ایران توانایی های خود را برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی به کار گیرد و ما نیز امیدواریم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با کسب سهمیه و عنوان قهرمانی برخی ناکامی های رشته فوتبال و فوتسال را جبران کند. 
مرتضی دهرویه

کد مطلب: 17575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *