۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

کنایه یک اصولگرا به رئیسی/ وسط یک بیابان لم یزرع نمی توانید امیدآفرینی کنید

 مهاجری در واکنش به اظهارات رئیسی گفت: امیدآفرینی از سوی دولت می‎توانست چنین فرآیندی باشد که وعده‌هایی که آقای رئیسی در ابتدای سال مطرح می‎ کرد تا امروز به نتیجه می‎رسید و مردم ثمرات آن را می‎چیدند.
کنایه یک اصولگرا به رئیسی/ وسط یک بیابان لم یزرع نمی توانید امیدآفرینی کنید

به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه هم میهن نوشت: محمد مهاجری در گفتگو با روزنامه هم میهن گفت: دولت باید از همان موقع که وعده داد، امیدآفرینی می‌کرد تا به امروز به نتیجه می‌رسیدیم.

محمد مهاجری در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در باره امیدآفرینی توسط رسانه ها به روزنامه هم میهن گفت:

*امیدآفرینی کار لحظه‌ای نیست، یک فرآیند است و باید برای آن برنامه‌ریزی و طراحی کرد. برای آن پلن تعریف می‎کنند. در این زمینه وعده‌هایی را می‌دهند، در اجرای وعده‌ها تلاش می‌کنند، مدیرانی را انتخاب می‌کنند، جهت و مسیر را تعیین می‌کنند و برای رسیدن به یک مقصد مشخص پیش می‌روند.

رئیس جمهور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در وهله اول با تلاش برای رفع مشکلات در جامعه امیدآفرینی و انگیزه آنها را برای مشارکت اجتماعی ارتقا دهند و در وهله دوم نیز برای عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت خود برنامه‌ریزی کرده و ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

*اینکه شما وسط یک بیابان لم‌یزرع بخواهید امیدآفرینی کنید و بگویید اینجا فردا به یک مرتع بزرگ و یک مزرعه و باغ تبدیل خواهد شد، امکان‌پذیر نیست و کسی آن را جدی نمی‎گیرد.

*امیدآفرینی از سوی دولت می‎توانست چنین فرآیندی باشد که وعده‌هایی که آقای رئیسی در ابتدای سال مطرح می‎ کرد تا امروز به نتیجه می‎رسید و مردم ثمرات آن را می‎چیدند

*قرار بود سالی یک میلیون مسکن ساخته شود، این‌گونه نباشد که بعد از ۳۰ماه متوجه شویم هنوز ۲۰۰هزار مسکن هم ساخته نشده است. قرار بود که سالی یک میلیون شغل ایجاد شود، اینگونه نباشد که الان خالص مشاغل ایجادشده حتی به قبل از کرونا هم نرسد و حتی از آن پایین‌تر باشد. وعده و امید داده شد که تورم نصف و حتی تک‌رقمی می‌شود که الان به ۴۰درصدرسیده.

مهاجری نوشت: طرفداران دولت سیزدهم بگویند چرا ‎رئیسی از رقابت با او در تهران گریخت و به خراسان‌جنوبی رفت؟

*دولت باید از همان موقع که وعده داد، امیدآفرینی می‌کرد تا به امروز به نتیجه می‌رسیدیم. اما امیدآفرینی الان و برای این انتخابات و به قصد افزایش مشارکت از هر دولت و شخصی قابل باور باشد، با رویه‎ ای که از دولت دیده ‎ایم از سوی آقای رئیسی قابل‌باور نیست. دولتی که هیچ‌کدام از وعده‌هایش محقق نشده است، دستور امیدآفرینی‎ اش چه نتیجه‎ ای می‎ خواهد در بر داشته باشد. اما اینکه ایشان مانند قبل بخواهد شعار دهد و چنان رفتار کند که در جهت پیاده کردن نظرات رهبری در انتخابات اقدام می‌کند، به نتیجه نخواهد رسید و صرفاً نتیجه این ادعا احتمالاً نمره منفی دیگری به کارنامه آقای رئیسی اضافه خواهد شد.

کد مطلب: 209684
برچسب ها: رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *