۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

آقای رئیسی! دوصد گفته چون نیم‌کردار نیست

عطریانفر گفت: صرف اینکه وزیر محترم کشور و برخی از عوامل انتخاباتی و در رأس آن، شخص آقای رئیس‌جمهور، فقط یک جمله‌ای را مطرح و تکرار کنند و گامی در این راستا و مسیر برای اجرایی شدن آن برندارند، مصداق شعر و ضرب‌المثل «دوصد گفته چون نیم‌کردار نیست» است.
آقای رئیسی! دوصد گفته چون نیم‌کردار نیست

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمدعطریانفر در واکنش به  اظهارات رئیس جمهور مبنی بر برگزاری انتخابات پرشور به روزنامه هم میهن گفت:پیام من خدمت آقای رئیسی این است که دوصد گفته چون نیم‌کردار نیست. اگر متولیان امر انتخابات از جمله وزارت کشور و شورای نگهبان، به‌جای اینکه صرفاً فرمایشات رهبری را تکرار کنند، کمر همت را ببندند و تلاش کنند به‌جای تکرار مکررات، رویکردهایی را در پیش بگیرند که فی‌الواقع خواست رهبری و محورهای چهارگانه‌ مطرح‌شده توسط ایشان باشد، این موضوع جنبه عملی پیدا خواهد کرد.

مهاجری در واکنش به اظهارات رئیسی گفت: امیدآفرینی از سوی دولت می‎توانست چنین فرآیندی باشد که وعده‌هایی که آقای رئیسی در ابتدای سال مطرح می‎ کرد تا امروز به نتیجه می‎رسید و مردم ثمرات آن را می‎چیدند.

او ادامه داد:صرف اینکه وزیر محترم کشور و برخی از عوامل انتخاباتی و در رأس آن، شخص آقای رئیس‌جمهور، فقط یک جمله‌ای را مطرح و تکرار کنند و گامی در این راستا و مسیر برای اجرایی شدن آن برندارند، مصداق همان شعر و ضرب‌المثلی خواهد شد که در ابتدا گفتم. واقعیت این است که جامعه از مسئولان مطالبه کاری را می‌کند که منشأ اثر باشد وگرنه شعار دادن‌های متکثر دردی را برای جامعه دوا نخواهد کرد.

کد مطلب: 209697
برچسب ها: رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *