۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

لایحه طرح ترافیک به شورا ارائه نشد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران دلایل عدم اجرای طرح ترافیک جدید در سال جاری را تشریح کرد.
لایحه طرح ترافیک به شورا ارائه نشد

به گزارش مردم سالاری آنلاین، جعفر تشکری هاشمی با  اعلام عدم اجرای طرح ترافیک جدید در سال جاری اظهار کرد: شهرداری تهران مطالعات خود را پیرامون تغییر در اجرای طرح ترافیک فعلی آغاز کرده است و قرار بود در نیمه دوم سال جاری این طرح بررسی، تصویب و به صورت پایلوت اجرایی شود و در سال آینده این طرح اجرایی شود.

وی اضافه کرد: اما هنوز شهرداری تهران لایحه طرح ترافیک جدید را برای بررسی به شورای شهر ارائه نکرده است و با توجه به پیک کاری شورای شهر در بیش از دو ماه باقی‌مانده از سال که به بررسی بودجه معطوف خواهد شد، بررسی این لایحه که هنوز هم به شورای شهر ارائه نشده در مدت زمان باقی‌مانده امکان‌پذیر نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: اگر اعضای شورای شهر نسبت به بررسی لایحه‌ای که هنوز هم به شورای شهر نیامده اهتمام ویژه‌ای داشته باشند؛ اما این لایحه باید بعد از تصویب در شورای شهر در شورای ترافیک و فرمانداری نیز مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و عملا در دو ماه باقی‌مانده این مهم امکان پذیر نیست. بنابراین اجرای طرح ترافیک جدید بعد از بررسی در شورا و اخذ تأییدیه نهادهای مربوطه به سال آینده موکول می‌شود.

کد مطلب: 209849
برچسب ها: طرح ترافیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *