۰
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

برانکو بهترین گزینه خارجی برای پرسپولیس بود

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در شرایط فعلی انتخاب ویرا برای هدایت پرسپولیس انتخاب مناسبی است.
برانکو بهترین گزینه خارجی برای پرسپولیس بود

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سرانجام پس از بلاتکلیفی حدود 2 هفته ای نیمکت پرسپولیس، اوسمار ویرا دستیار یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی قرمزها انتخاب شد تا در نیم فصل دوم هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. انتخاب ویرا در حالی صورت گرفت که خیلی ها منتظر معرفی یک گزینه با تجربه تر یا قوی تر بودند و حواشی زیادی پیرامون این انتخاب شکل گرفت.

علیرضا نورمحمدی، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس درباره انتخاب اوسمار ویرا گفت: اوسمار مدت ها در کنار یحیی گل محمدی بوده و نسبت به سایر مربیان شناخت بهتری از تیم و بازیکنان دارد، او در کنار گل محمدی بالای سر همین بازیکنان بوده و تفکراتش هم نزدیک به اوست که همین می تواند به موفقیتش در پرسپولیس کمک کند.

نورمحمدی ادامه داد: هر مربی که در نیم فصل بیاید از تیم شناخت ندارد و تا با تیم آشنا شود طول می کشد پس همین داستان است. انتخاب اوسمار هم به همین دلیل بهتر است که در کنار گل محمدی بوده و از تیم شناخت کافی دارد. چون آوردن مربی خارجی در میانه فصل درست نیست و نام برانکو هم به این دلیل مطرح می شد که از پرسپولیس شناخت کافی دارد و رزومه قوی او باعث شده اسمش مطرح شود. به نظرم بهترین گزینه خارجی هم همان برانکو بود و گزینه های دیگری که مطرح می شدند مناسب نبودند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره خریدهای این باشگاه و اضافه شدن آل کثیر و عبدالکریم حسن به تیم گفت: عیسی آل کثیر بازیکنی است که روزهای خیلی خوبی در پرسپولیس داشته و با توجه به خلا تیم در خط حمله، می تواند باز هم موفق باشد. مدافع چپ جدید هم بازیکنی است که پرسپولیس به او نیاز شدید دارد چون علی نعمتی ذاتا یک مدافع وسط است و بازی در آن پست برایش سخت بود چون سال ها مدافع وسط بوده. عبدالکریم حسن می تواند این خلا را پر کند و پرسپولیس با این دو خرید، ضعف هایش در نیم فصل اول را جبران کند چون در این دو پست به شدت مشکل داشتند. امیدوارم این دو زودتر به شرایط آمادگی برسند و به تیم کمک کنند.

نورمحمدی گفت: اگر چه حواشی مدیریتی و... در این مدت پیرامون تیم زیاد بود اما هواداران و بازیکنان این تیم حاشیه را بر نمی تابند چون این تیم در سال های اخیر شخصیت قهرمانی پیدا کرده و در هر شرایطی باشند برای قهرمانی می جنگند. تماشاگران هم فقط از این تیم می خواهند در کورس باشد و امیدواریم در نیم فصل دوم پرسپولیس در کورس بماند و برای قهرمانی بجنگد.

کد مطلب: 210689
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *