۰
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۶

نسل کشی در غزه ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای کشف پیکر ۳۰ شهید فلسطینی در شمال نوار غزه را شاهد دیگری بر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانشت.
نسل کشی در غزه ادامه دارد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جنایات مستمر رژیم اشغالگر علیه ملت روز به روز آشکار می‌شود و جدیدترین آن توسط باشگاه اسرای فلسطینی مستند شده است و حاکی از اعدام حدود ۳۰ فلسطینی در مدرسه‌ای در «بیت لاهیا» است.

حماس تاکید کرد: این اقدام نشان می‌دهد ارتش رژیم اشغالگر پس از آزار و اذیت غیرنظامیان اقدام به اعدام میدانی آنها می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از نهادهای حقوق بشری می‌خواهیم که این جنایت هولناک را مستند کرده و این ارتش جنایتکار و رهبران نازی آن را که بدون توجه به تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری به کشتار و نابودی مردم فلسطین ادامه می‌دهند، محاکمه کنند.این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع فلسطینی فاش کردند که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل با اعدام اسیران فلسطینی و ریختن اجساد آنها در میان زباله‌های شمال نوار غزه، به جنایت نسل کشتی خود ادامه دادند.

آنها اشاره کردند که ۳۰ جسد که روی هم ریخته شده بود، در داخل زباله دانی مدرسه «حمد» در شمال نوار غزه کشف شد که بیشتر آنها در داخل کیسه های سیاه رنگ قرار داشتند.

بر اساس این گزارش، بر دستان این شهدا دستبند پلاستیکی متعلق به ارتش رژیم اشغالگر که دارای نوشته های عبری و شماره سریال است دیده می شود.منابع فلسطینی می گویند که اجساد این شهدا دارای دستبند و برخی نیز چشم بند است و همه آنها با گلوله های نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل اعدام شده اند.

به نوشته عربی ۲۱، فلسطینیان پس از عقب نشینی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از برخی مناطق به ویژه جاهایی که در آنها مرکز تجمیع و بازداشت موقت اسیران پیش از انتقال به سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ ایجاد کرده بودند، جنایات بسیاری را کشف کردند.

در این پیوند، باشگاه اسیران فلسطین یافتن اجساد ۳۰ شهید غل و زنجیر شده را دلیل روشن جنایت اعدام دسته جمعی دانست که رژیم صهیونیستی علیه آنها مرتکب شده است.

باشگاه اسیران فلسطین اضافه کرد که شهدای «بیت لاهیا» با دستبند و چشم بند بودند که نشان می دهد نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل اقدام به اعدام میدانی علیه آنها کرده اند و اطلاعات زیادی درباره اعدام اسیران فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد که داده ها درباره جنایت نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را افزایش می‌دهد.

کد مطلب: 210846
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *