۰
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۵

توافق سازمان لیگ با کی‌روش

سرپرست سازمان لیگ گفت: با کی‌روش به توافق رسیدیم که بازیکنان تیم ملی به صورت مقطعی در اردوها شرکت کنند.
رادیو ورزش: مهدی تاج درباره بحث‌هایی که با کی‌روش در رابطه با برنامه‌ریزی لیگ و تشکیل اردوهای تیم ملی داشتند اظهار داشت: در ابتدا خواسته کی‌روش این بود که بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم ملی باشند و آخر هفته در تمرین باشگاه‌‌های خود شرکت کنند و ما با این شرایط لیگ را برگزار کنیم. اما بدون شک چنین خواسته‌ایی غیر ممکن بود و ما با آن مخالفت کردیم. چون معتقد بودیم این درخواست هم به باشگاه‌های ضربه می‌زند و هم به ضرر تیم ملی است.
وی افزود: بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تیم ملی قطر بازیکنان خود را برای برگزاری بازی‌های ملی بیش از ۴۰ روز در اختیار داشته و آنها را محیای این بازی‌ها کرده‌ است که اصلا ما نباید خودمان را باکشورهایی مانند قطر و یا لبنان مقایسه کنیم. آنها اصلا لیگی ندارند که بخواهند در فوتبال مطرح باشند. ما باید از لیگ تیمی مثل کره‌جنوبی الگوبرداری کنیم.
به گزارش فارس، تاج با اشاره به اینکه هدف همه فوتبال دوستان صعود تیم ملی به جام جهانی است گفت: بدون شک سقف آرزوی ما صعود تیم ملی به جام‌جهانی است و چنین اتفاقی باید بیفتد. در تمام دنیا فوتبالی‌ها را به دو قسمت تقسیم ‌می‌کنند. تیم‌هایی که به جام‌جهانی می‌روند و تیم‌هایی که از جام‌جهانی باز می‌مانند. ما باید با این شرایط به جام‌جهانی صعود کنیم.
وی خاطر نشان کرد: اگر در دیدارهای گذشته مقابل لبنان و ازبکستان امتیاز از دست نمی‌دادیم دیگر این بحث‌ها مطرح نمی‌شد. به هر حال چنین اتفاقاتی افتاده و در نهایت در تصمیمی که گرفته شد قرار شد که بازیکنان باشگاه‌ها به طور مقطعی در اختیار تیم ملی قرار بگیرند.
تاج عنوان کرد: ما جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان را در پیش رو داریم. قرار گرفتن بازیکنان ملی پوش به طور کامل در اختیار تیم ملی عملا غیر ممکن است و ما باید طبق برنامه‌ریزی لیگ برتر را اردیبهشت‌ماه به پایان برسانیم. با تمام این شرایط قرار شد که بازیکنان به طور مقطعی در اختیار تیم ملی برای حضور در اردوها قرار بگیرند.
کد مطلب: 21110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *