۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶

طی 10 ماه گذشته با من برای تمدید قرارداد صحبت نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد در 10 ماه گذشته هیچ صحبتی با او برای تمدید قراردادش نشده، پس مشخص بوده در برنامه‌های آینده فدراسیون نیست و دیگر به این موضوع فکر نمی‌کند. وی همچنین گفت: امروز زمان بازی‌های تظاهرگونه نیست و نباید با این صحبت‌ها، تمرکزمان را در مورد جام جهانی و به‌ویژه بازی نخست مقابل نیجریه از دست بدهیم.
طی 10 ماه گذشته با من برای تمدید قرارداد صحبت نشد
کارلوس کی‌روش در بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از اردوی آماده‌سازی اتریش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این اردو بازیکنان این فرصت را کسب کردند برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی بجنگند. همچنین در این اردو از یک طرف در مسیر تصمیم‌گیری برای انتخاب ۲۳ بازیکن نهایی قرار گرفتم و دید خوبی نسبت به نفرات تیم پیدا کردم و از سوی دیگر انتخاب از میان این نفرات باانگیزه برایم دشوار است.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان حاضر در این اردو با عملکردی خوب، تعهدی بالا را نسبت به تیم ملی نشان دادند، افزود: همه هواداران باید به این بازیکنان افتخار کنند زیرا آنها نهایت تلاش خود را برای بودن در فهرست نهایی انجام دادند. البته باید باید در هر سه خط دفاع، هافبک و حمله وضعیت بازیکنان را بررسی و بهترین نفرات را انتخاب کنیم؛ بازیکنانی که سرعت بالایی داشته باشند و بتوانند در ترکیب تیم ملی تعادل برقرار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه تیم ملی هفته آینده عازم برزیل شده و قبل از آغاز جام جهانی اردویی را در این کشور برگزار و با ترینیداد و توباگو بازی خواهیم کرد، یادآور شد: بعد از آن مسابقه، آماده نخستین دیدار مقابل نیجریه می‌شویم، دیداری که حکم مهمترین بازی و یک فینال برای ما در جام جهانی را دارد.

وی با بیان اینکه بازی نیجریه مقابل اسکاتلند را دیده که آنها در غیاب ۸ بازیکن اصلی، تیمی باانگیزه بودند، در واکنش به اخبار رسانه‌های آفریقایی مبنی بر احتمال عقد قرارداد با تیم ملی آفریقای جنوبی خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع اطلاع ندارم و از شنیدن آن سورپرایز شدم، چنین موضوعی تا الآن صحت ندارد.

"علی کفاشیان اعلام کرده در این هفته با این مربی پرتغالی برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کند." کی‌روش در این خصوص تصریح کرد: این مطلب را در ۱۰ ماه گذشته هم شنیدم و فکر می‌کنم اکنون صحبت دوباره درباره آن زمان کاری ما را بگیرد. در ۱۰ ماه گذشته هیچ صحبتی با من انجام نشده، به‌غیر از اینکه یک مرتبه جلسه داشتیم. ترجیح می‌دهم در مورد اینکه در آن جلسه چه مباحثی به من گفته شد، صحبتی نکنم.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت بسیار ساده است و تمام تمرکزمان اکنون روی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال است، تاکید کرد: امروز زمان این صحبت‌ها و بازی‌های تظاهرگونه نیست و نباید آن را ادامه دهیم. دو هفته به جام جهانی و بازی ما مانده و مطرح کردن این مسائل در این زمان تصمیم مناسبی نیست. هدف و تمرکزمان روی یک پروسه سطح بالا در برزیل است، دیگر تنها به جام جهانی فکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد آسیب دیدگی هاشم بیک‌زاده و وضعیت سایز بازیکنان تیم ملی هم اظهار کرد: به غیر از ۲-۳ بازیکن که آسیب دیدگی سطحی دارند، مشکلی برای سایر نفرات پیش نیامده و غیر از بیک‌زاده که در مورد او مسائل پیشگیرانه را لحاظ کردیم، دغدغه نگران کننده دیگری نداریم.

"بسیاری از کارشناسان فوتبال در ایران باور دارند قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی برای مدت زمان طولانی تمدید شود." وی در این خصوص افزود: این مطلب را باز هم می‌گویم در ۱۰ ماه گذشته مشخص شده که من در برنامه‌های آینده فدراسیون نیستم و دیگر در این مورد فکر نمی‌کنم.

کی‌روش در پایان گفت: ۱۰ ماه زمان بوده و اکنون فکر کردن به این مسائل سبب شکست‌مان می‌شود. باید روی بازی‌ها تمرکز کنیم و نباید تمرکزمان را در مورد جام جهانی و به‌ویژه بازی نخست مقابل نیجریه از دست بدهیم.
کد مطلب: 39104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *