۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

گلرنگ مالک جدید تپسی شد

براساس متنی که تپسی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، گلرنگ با مبلغ بیش از ۲.۱ هزار میلیارد تومان، این سهام را خریداری کرده است.
گلرنگ مالک جدید تپسی شد

به گزارش مردم سالاری آنلاین، براساس متنی که تپسی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، گلرنگ با مبلغ بیش از ۲.۱ هزار میلیارد تومان، این سهام را خریداری کرده است.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار تپسی با انتشار ویدیویی اعلام کرد گلرنگ خریدار ۷۰ درصد از سهام تپسی بوده است: به این ترتیب نه تنها تپسی بعد از هفت سال وارد چرخه بعدی و بزرگ‌تر زندگی خود می‌شود، بلکه در این مسیر همراه و حامی توانمندی را در کنار خود خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه از ترکیب سهام‌داران تپسی خارج شده است، سرمایه‌گذاران این پلتفرم را جزو اولین کسب‌وکارهایی در چنین رده دانست که به نتیجه سرمایه‌گذاری‌شان رسیده‌اند: مشتاقم که در این مسیر جدید به تپسی کمک کنم.

گفتنی است گلرنگ چندی پیش الوپیک را خرید و به‌نظر می‌رسد که اکنون پازل لجستیکی گلرنگ تکمیل شده است؛ مجموعه‌ای که در چند وقت اخیر حضور پررنگ‌تری نسبت به همیشه در اکوسیستم استارتاپی ایران داشته و سرمایه‌گذاری‌هایی نیز روی برخی شرکت‌ها همچون پلتفرم رزرو آنلاین ویلا و سوییت شب داشته است.

استارتاپ اُکالا که یک فروشگاه آنلاین محصولات پرمصرف و متصل‌کننده فروشگاه‌های افق کوروش به یکدیگر است، تارا که در حوزه فین‌تک و ارائه خدمات لندتکی فعالیت می‌کند و فروشگاه اینترنتی دارتیل که یک مارکت‌پلیس برای عرضه آنلاین کالاهای مختلف است، ازجمله تجربیات گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی هستند.

اُفود نیز جدیدترین مجموعه تحت هدایت گلرنگ است که می‌خواهد رقیبی جدی برای اسنپ‌فود باشد. این پلتفرم سفارش آنلاین غذا به‌تازگی فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است و احتمالا مالکیت گلرنگ در تپسی بتواند به ارائه هرچه بهتر خدمات و سرویس‌دهی در افود کمک کند.

کد مطلب: 211122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *