۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۵

نحوه گرفتن پروژه بازسازی ( 9 روش تست شده )

در این بخش میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که نحوه گرفتن پروژه بازسازی چگونه است؟ اصلا کار بازسازی سودی دارد ؟ این شغل چگونه است و میزان درخواست و درآمد آن به طور کلی چقدر است؟ فقط توجه فرمایید که منظورما از بازسازی ، بازسازی خانه ، بازسازی منزل ، بازسازی اداری ، بازسازی باغ و ویلا و غیره می باشد.
نحوه گرفتن پروژه بازسازی ( 9 روش تست شده )

در این بخش میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که نحوه گرفتن پروژه بازسازی چگونه است؟ اصلا کار بازسازی سودی دارد ؟ این شغل چگونه است و میزان درخواست و درآمد آن به طور کلی چقدر است؟ فقط توجه فرمایید که منظورما از بازسازی ، بازسازی خانه ، بازسازی منزل ، بازسازی اداری ، بازسازی باغ و ویلا و غیره می باشد.

چگونه کار بازسازی بگیریم؟

به طور کلی برای اینکه پروژه بازسازی منزل و خانه و غیره دریافت کنید 2 روش کلی برای بازاریابی و نحوه گرفتن پروژه بازسازی وجود دارد:

  • روش مجازی
    روش میدانی و حضوری

 

گرفتن پروژه بازسازی با روش مجازی

 

1-استفاده از اینستاگرام

در نحوه گرفتن پروژه بازسازی  به روش سوشیال و اینستاگرام داشتن یک پیج و صفحه ی قوی و ارائه ی آموزش در زمینه ی بازسازی ، طراحی داخلی و،دکوراسیون داخلی و نکات مربوط به آن قدم اول است.در و اقع شما صفحه ای ایجاد کرده و با تولید محتوا آنرا ارتقا داده تا به مرور زمان اعتماد کاربران را جلب و با قرار دادن شماره تماس و راه های ارتباطی مشاوره جهت بازسازی و اجرا ارائه کنید و نهایتا آنها را برای خود پرزنت کنید.

 

2-استفاده از سایت های درج آگهی

در روش بعدی شما میتوانید به راحتی با قرار دادن آگهی در سایت های دیوار ، شیپور ، ایستگاه و غیره و هم چنین استفاده از گزینه های اضافی درون آن همچون نردبان آگهی خود را ویژه کرد و در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید تا بتوانید از این طریق هم به راحتی پروژه بگیرید.

 

3-استفاده از سایت های فریلنسری

سومین روش از نحوه گرفتن پروژه بازسازی ، استفاده از سایت های فریلنسری مثل سنجاق ، پونیشا و غیره بوده که با در نظر گرفتن نکات درون آن و قرار دادن توضیحات و نمونه کارهایتان میتوانید به گرفتن پروژه اقدام نمایید.

 

4-سایت هایی که تبادلات زیادی انجام می شود ( انجمن ها و غیره)

چهارمین روش برای بازاریابی و گرفتن پروژه بازسازی سایت هایی می باشند که تبادلات و پرسش و پاسخ زیادی درون آنها انجام میشود که یکی از این موارد نی نی سایت است که در مورد موضوعات مختلفی صحبت شده است که شما بایستی در قدم اول یک پروفایل ایجاد کرده و با پاسخ به سوالاتشان جلب اعتماد کرده و پروژه را دریافت کنید.

 

5-استفاده از سایت

قطعا یکی دیگر از بهترین روش ها استفاده از وب سایت و سئو می باشد که شما میتوانید با داشتن آن به راحتی به بهترین نتیجه برسید و سفارش و پروژه از آن دریافت کنید.به عنوان مثال سایت طراحی کنید که هر شخصی در هر نقطه ای از ایران در گوگل سرچ کرد خدمات بازسازی خانه ، سایت شما را مشاهده کرده و با شما ارتباط بگیرد که به این روش سئو سایت می گویند.

 

 

گرفتن پروژه بازسازی با روش حضوری


 

1-پخش تراکت

نحوه گرفتن پروژه بازسازی قطعا به سراغ روش های حضوری هم می رویم که بر خلاف تفکرات عموم هنوز هم در بسیاری موارد بازدهی بالایی دارد.شما در این روش از طریق پخش تراکت به خانه ها و منزل هایی که شرایط بازسازی دارند مثلا ساختمان های فرسوده و بالای 20 سال عمر داشته و نیاز به مرمت دارند ، میتوانید به راحتی آنها را به سمت خود کشانده و پروژه شان را انجام دهید.

 

2-ارتباط با املاک و بنگاه های خانه

در این روش که شاید کمی سخت باشد اما به شدت بازدهی دارد ، اینگونه است که شما با ارتباط گرفتن با مشاورین املاک و ارائه ی توضیحات ، نمونه کار و کاتالوگ خودتان و با پیشنهادی وسوسه انگیز به آنها میتوانید شروع همکاری خوبی داشته باشید تا آنها هم انگیزه ی مالی پیدا کرده تا بتوانید پروژه دریافت نمایید.به عنوان مثال بگویید که هر پروژه ای از جانب شما میتواند فلان درصد را برایتان شامل شود.

 

3-سر زدن به پاساژهای با طول عمر بالای 15 سال

یکی دیگر از مدل ها و نحوه گرفتن پروژه بازسازی واحد تجاری سر زدن و ارتباط گرفتن در پاساژهایی می باشد که طول عمر بالا دارند.چرا که در این پاساژها هر شخصی که بخواهد در آن مغازه و واحدی و تجاری راه اندازی کند قطعا به بازسازی نیاز داشته و میتواند برای شما در پی آن مشتریان و مغازه داران دیگر را هدایت کند.

 

4-ارتباط گرفتن با اقوام ، دوست و آشنا

بدون شک این روش هنوز هم جواب دهی داشته چرا که هنوز هم از اقوام و دوستان و آشنایان شما هستند که از کار شما اطلاعی نداشته و شما میتوانید با توضیح دادن و پرزنت کردن به خوبی پروژه ی آنها را دریافت نمایید.

 

اصلا بازسازی سودی دارد؟

بعد از اینکه روش های بالا را یاد گرفتید یکی از سوالات مهم پیش می آید که اصلا بازسازی سودی دارد ؟ شغل مناسبی برای من بوده و میتواند من را به درجه ی مالی خوبی برساند؟ در مقاله ی بازسازی خانه چقدر سود دارد ؟ به طور دقیق اشاره شده است که مثلا بازسازی هر نقطه از منزل و واحد بر اساس متراژ چقدر است اما به طور کلی این را بدانید که این روزها با افزایش تورم و قیمت سنگین مسکن بسیاری از افراد قادر به خرید منزل و یا واحد جدید ندارند و سعی میکنند که همان منزل فعلی شان را بازسازی کنند و یا چنانچه شخصی مغازه و واحد اداری و تجاری خریده و یا اجاره میکند برای درآمد بیشتر و راحتی خود و مشتریانش قطعا به سراغ بازسازی و تعمیر آنجا میکند که این میتواند به شدت برای شما پول ساز و سود آور باشد.

 

نتیجه گیری

تمامی روش های بالا به خوبی میتواند شما را برای رسیدن به هدف و گرفتن پروژه کمک کند.شاید در این مسیر مدتی زمان بگذارید و بازدهی نداشته باشد اما شاید هم به شدت برای شما بازدهی داشته باشد و این را یادتان باشد که کار کردن و قدم برداشتن و شکست خوردن خیلی بهتر از کار نکردن و ترسیدن از شکست می باشد.هرچند تمامی روش های بالا تست شده بوده و از 5 متخصص حرفه ای در این زمینه کمک و مشاوره گرفته ایم.

کد مطلب: 212462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *