۰
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

توزیع کیک ۲ تنی؛ امروز در تهران

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، افطارخونه طهران در روز سه‌شنبه از کیک بزرگ ۲۰۰ متری با وزن ۲ تن به همراه نورافشانی و برنامه‌های شاد و متنوع رونمایی خواهد کرد.
توزیع کیک ۲ تنی؛ امروز در تهران

امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ای تحت عنوان افطارخونه طهرون  در بلور کشاورز برگزار می‌شود که این برنامه مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت میلاد امام حسن  برنامه ویژه برای امروز سهشنبه ۷ فروردین۱۴۰۳  از ساعت ۱۷ در بلوار کشاورز برگزار می‌شود که تهرانی‌ها در این برنامه دعوت هستند.

ماه مبارک رمضان علاوه بر فواید معنوی و روحانی و جسمانی، فواید غذایی نیز به همراه دارد و در صورت رعایت موارد تغذیه‌ای در این ماه مبارک می‌توان به ارتقا سلامت عمومی در پایان این ماه نیز امیدوار یود.

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، افطارخونه طهران در روز سه‌شنبه از کیک بزرگ 200 متری با وزن 2 تن به همراه نورافشانی و برنامه‌های شاد و متنوع رونمایی خواهد کرد.

این کیک سنگین که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تهییه شده‌است در بلوار کشاورز تقاطع خیابان فلسطین تا خیابان نادری رونمایی خواهد شد.

کد مطلب: 213862
برچسب ها: کیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *