۰
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی؛

محسنی اژه ای: نمی شود با تنگ نظری هر کس سلیقه خودش را حاکم کند

 هم از اسلامیت نظام و هم از جمهوریت نظام دفاع کنیم
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی گفت: امروز ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم، امروز بعضی از مردم عزیز ما در فشار و تنگا هستند، امروز این مردم انتظار دارند و توقع دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.
محسنی اژه ای: نمی شود با تنگ نظری هر کس سلیقه خودش را حاکم کند

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از جماران ،رییس قوه قضاییه در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران که امام بزرگوار پایه گذاری کرد و رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده آن راه هستند، آن ارزش ها را پاس بداریم و از آن حراست کنیم.

جمهوری اسلامی هم متکی به اسلام و خداست و هم بر پایه مردم سالاری دینی اعتماد مردم را دارد.

کارها را با کمک و مشارکت مردم و اعتماد مردم باید پیش برد.

در این ماه مبارک رمضان ده ها خواسته از خدا داشتیم، از خدا خواستیم که ما را از ولایت جدا نکند، از خدا خواستیم جلو نیفتیم، عقب نیفتیم، همراه با امام و ولایت باشیم.

 

 محسنی اژه ای در حرم امام: امیرالمومنین در همه کارها و رفتارهایش با اخلاق اسلامی رفتار می کرد

 رییس قوه قضاییه در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی گفت: اگر نمی توانیم مثل علی (ع) زندگی کنیم، حداقل آن طور که حضرت فرمود باید تلاش کنیم و تقوا پیشه کنیم، از خدا بترسیم.

سیاست امیرالمومنین توام بود با اخلاق اسلامی و حسن خلق

جهاد امیرالمومنین آمیخته با اخلاق اسلامی بود

رفتار امیرالمومنین با مردم همراه با اخلاق اسلامی بود

حکمرانی امیرالمومنین همراه با اخلاق اسلامی بود

امیرالمومنین در مقابل دشمنان خودش هم اخلاق اسلامی را رعایت می کرد

امروز یکی از چیزهایی که همه به آن نیاز داریم اخلاق اسلامی و حسن خلق است.

 

 محسنی اژه ای: اخلاق اسلامی می تواند باعث جذب دلها بشود/ امروز به شدت به حسن خلق نیاز داریم

 رییس قوه قضاییه در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی گفت: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که شیاطین برای ایجاد تفرقه ذهن ها را مشغول کرده اند و روز به روز در ذهنیت منفی می دمند.

اگر امیرالمومنین اسوه ی ماست، می خواهیم انشاءالله ماه مبارک رمضان اگر بر ما گذشت تغییراتی در ما ایجاد شده باشد که بتوانیم که ادعا کنیم ای پروردگار عالم ما دعوت شما را پذیرفتیم.

امام جهاد کرد، امام تلاش کرد، امام تبعید شد، امام مبارزه کرد، امام طاغوت را سرنگون کرد، اما با کمک مردم یک انقلاب بی مانند ایجاد کرد، امام یک نظام برپایه حق را ایجاد کرد و استوار کرد، امام بر ما حق دارد، ما حق امام را باید ادا کنیم، شهدا بر ما حق دارند، خانواده شهدا بر ما حق دارند، آزادگان بر ما حق دارند، جانبازان و ایثارگران بر ما حق دارند، و به خصوص ما کارگزاران نظام مدیون این مردم هستیم، مردمی که 45 سال با تمام وجودشان در صحنه حاضر شدند، آنها امروز بر ما حق دارند، امروز باید حکمرانی خود را بر مردم عرضه بداریم، امروز باید تلاش کنیم عزت این مردم، دنیا و آخرت این مردم را تامین بکنیم، امروز ما وظیفه داریم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم و آنچه را که موجب صفا و صمیمیت آنهاست فراهم بکنیم. امروز ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم، امروز بعضی از مردم عزیز ما در فشار و تنگا هستند، امروز این مردم انتظار دارند و توقع دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد. از همه مسئول تر خود من هستم که اینجا این سخن را عرض می کنم. هر مقدار کوتاهی کردم، تقصیر دارم، نتوانستم حق شما را از ظالم بگیرم، نتوانستم به یاری شما بشتابم، از پیشگاه خداوند و از پیشگاه شما عذرخواهی میکنم.

 

محسنی اژه ای: نمی شود با تنگ نظری هر کس سلیقه خودش را حاکم کند/ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم

امروز ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم، امروز بعضی از مردم عزیز ما در فشار و تنگا هستند، امروز این مردم انتظار دارند و توقع دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

از همه مسئول تر خود من هستم که اینجا این سخن را عرض می کنم. هر مقدار کوتاهی کردم، تقصیر دارم، نتوانستم حق شما را از ظالم بگیرم، نتوانستم به یاری شما بشتابم، از پیشگاه خداوند و از پیشگاه شما عذرخواهی میکنم.

کد مطلب: 213961
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *