۰
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۹
دبیر کل جهاد اسلامی تاکید کرد 

فلسطین پیروز نهایی جنگ با اسراییل 

نخاله پس از رایزنی با وزیرامورخارجه ایران گفت :  به شما وعده میدهم که ما پیروز این نبرد خواهیم بود و پایداری ملت فلسطین نمونه‌ای برای همه جهان خواهد شد و در پایان پیروزمندانه با شما دیداری مجدد خواهم.
فلسطین پیروز نهایی جنگ با اسراییل 

به گزارش خبرنگار دیپلماسی مردم سالاری ، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران و «زیاد نخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی دیدار و رایزنی کردند . 

نخاله در نشست خبری با خبرنگاران ایرانی گفت : دیدار مهمی با وزیر امورخارجه ایران داشتیم و موضوعات مرتبط با جنگ غزه را بررسی کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی نقش مهمی در تشریح مواضع جبهه مقاومت داشت . ایران با تحریم ها بهای حمایت از جبهه مقاومت را پرداخته است. نکته غیرقابل انکار، پشتیبان همیشگی و ثابت جبهه مقاومت و فلسطین بوده است . 

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد : اگر حمایت های ایران در سطوح مختلف سیاسی و دیپلماتیک نبود ، مبارزات فلسطین نمی توانست به موفقیت های امروز دست پیدا کند. 

وی در انتها گفت : از رهبری ایران، مقامات و مسؤلین ایران و ملت ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم که همواره ما را حمایت می‌کنند. من به شما وعده میدهم که ما پیروز این نبرد خواهیم بود و پایداری ملت فلسطین نمونه‌ای برای همه جهان خواهد شد و در پایان پیروزمندانه با شما دیدار می‌کنیم.

سفر دبیر کل جنبش جهاد اسلامی همزمان با حضور «اسماعیل هنیه» دبیر سیاسی حماس در تهران است. همزمان با تحرکات دیپلماتیک تهران ، مذاکرات آتش بس جنگ غزه در دوحه و قاهره در جریان است./

پایان پیام

کد مطلب: 213984
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *