۰
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳

نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، انواع نرم افزارهای حسابداری و خدمات آن ها هم تغییرات زیادی داشته است. یکی از این تغییرات، گسترش استفاده از انواع نرم افزار حسابداری آنلاین یا تحت وب به جای نرم افزارهای حسابداری سنتی است. نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان، یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای مدیران و صاحبان کسب و کار است که مدیریت امور مالی در کسب و کارهای مختلف را به راحت ترین روش، ممکن می سازد.
نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان

استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با استفاده از اینترنت، یک مدیر ارشد مالی در هر نوع کسب و کاری که دارید، شوید. در این مقاله از نرم افزار حسابداری لیام قصد داریم شما را با نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از نرم افزار حسابداری لیام


استفاده از نرم افزار حسابداری سنتی

نرم افزار حسابداری سنتی از گذشته نه چندان دور مورد توجه حسابداران و صاحبان انواع شرکت ها و کسب و کارهای مختلف بوده است. این نوع نرم افزارها با توجه به نیاز هر شرکت یا کسب و کار، طراحی شده و بر روی سیستم نصب می شوند و حسابداران یا کاربران بدون اتصال به هیچ سرور مرکزی فعالیت های حسابداری خود را انجام می دهند.

از معایب این نوع نرم افزارها می توان به نداشتن بروز رسانی و نبود قابلیت دورکاری اشاره کرد. امروزه با توجه به متکی بودن همه امور به اینترنت و افزایش علاقه مندی افراد به دور کاری، نرم افزارهای حسابداری آنلاین جایگزین انواع نرم افزارهای سنتی شده است. این نرم افزارها دو نوع مختلف دارند که شامل نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان و نرم افزارهای حسابداری آنلاین دارای هزینه است، که در این مطلب ما در رابطه با نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان صحبت خواهیم کرد.

استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان

نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان، یک نوع نرم افزار است که در بستر اینترنت ارائه می شود. در واقع در حسابداری آنلاین شما نیاز به نصب هیچ برنامه و نرم افزاری نداشته و برای انجام امور حسابداری خود فقط کافی است یک مرورگر کروم، فایرفاکس یا هر مرورگر دیگر را باز کنید؛ این نرم افزار در بستر اینترنت قابل اجرا است.

بنابراین همان طور که گفته شد این نوع نرم افزارها نیاز به نصب فیزیکی نداشته و از راه دور به وسیله یک شرکت نرم افزاری مانند حسابداری لیام ارائه می شود. نرم افزار حسابداری آنلاین علاوه بر داشتن تمام امکانات حسابداری سنتی، مزایا و امکانات بیشتری هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان


 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان

استفاده از این نوع نرم افزارها مزایای زیادی دارد که در این مطلب از لیام شما عزیزان را با تعدادی از این مزایا آشنا خواهیم کرد.

دسترسی با موبایل: یکی از قابلیت های مهم نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان این است که به حسابداران این امکان را می دهد تا از طریق اینترنت و با استفاده از هر نوع دستگاهی کارهای حسابداری خود را انجام دهند.

حذف شدن استفاده از کاغذ: در حسابداری سنتی پس از مدتی حجم زیادی از کاغذها و پرونده های بایگانی را خواهید داشت و نیاز به یک فضا برای نگهداری آن ها خواهید داشت. در نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان شما این مشکل را نداشته و تنها با یک جست جوی ساده می توانید به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

کاهش هزینه ها: از آن جایی که امور مالی در بیشتر کسب و کارها و شرکت ها حجم زیادی دارد، لذا باید هزینه زیادی برای تهیه یک سخت افزار با حافظه بالا برای نگهداری این اطلاعات پرداخته شود. در نرم افزار حسابداری آنلاین این اطلاعات به صورت رایگان در سرور شرکتی که نرم افزار را به شما ارائه می دهد، ذخیره شده و هزینه شما بسیار کاهش می یابد.

افزایش سرعت: استفاده از نرم افزارهای حسابداری سنتی زمان زیادی از یک حسابدار یا کاربر می گیرد، در صورتی که در نرم افزار حسابداری آنلاین ثبت اطلاعات و انجام امور مالی با سرعت بیشتری انجام می گردد. از طرف دیگر از آن جایی که در نرم افزار حسابداری آنلاین شما با استفاده از اینترنت در هر زمان و مکانی می توانید به صفحه مربوط به خود متصل شوید، لذا داده های مالی خود را به صورت دائم چک کرده و سرعت انجام کارهای مالی بیشتر خواهد شد.

دسترسی راحت و دائمی: شما با استفاده از یک نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان می توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید به آسان ترین روش ممکن به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید. این مزیت به شما کمک می کند تا به صورت دائمی به اطلاعات مربوط به بدهی و طلب های خود دسترسی داشته و تصمیم گیری امور مالی برای شما راحت تر شده و رشد کسب و کار شما نیز بیشتر می گردد.

 

استفاده از انواع نرم افزارهای حسابداری تحت وب

 

آشنایی با نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان لیام

یکی از بهترین انواع نرم افزارهای حسابداری آنلاین را می توان نرم افزارحسابداری لیام معرفی کرد. اولین و مهمترین ویژگی نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان لیام، قابلیت دسترسی آسان به اطلاعات مالی است. با استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین لیام، شما می توانید به سرعت و با دقت زیاد به تمامی اطلاعات مالی خود دسترسی پیدا کنید، از جمله اطلاعات مالی شامل: درآمدها، هزینه ها، سود و زیان، بدهی ها و طلب ها و دیگر اطلاعات مالی مورد نیاز خود است.

این قابلیت ها در نرم افزار حسابداری لیام به شما کمک می کند تا به طور سریع و دقیق به تجزیه و تحلیل داده های مالی خود بپردازید و تصمیمات بهتری درباره مدیریت مالی سازمان خود بگیرید. اتصال به سامانه مودیان و گزارش گیری در لحظه و دسترسی آسان از دیگر ویژگی های مهم لیام است. همچنین این نرم افزار حسابداری مورد تایید سازمان امور مالیاتی بوده و برای انواع کسب و کارها مناسب است.

علاوه بر همه این موارد، نرم افزار حسابداری آنلاین لیام بدون نیاز به نصب بوده و دارای پشتیبانی و آموزش رایگان نیزاست؛ هزینه این نرم افزار حسابداری به نسبت نرم افزارهای حسابداری سنتی کمتر بوده و کارایی بهتری نیز دارد. محصولات نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان لیام شامل نرم افزار حسابداری بازرگانی، خدماتی، پیمانکاری، تولیدی، فروشگاهی، رستورانی و سفارشی است. برای داشتن اطلاعات جامع در رابطه با هر کدام از این موارد لطفا وارد سایت لیام شوید.


استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان لیام به جای نرم افزارهای سنتی

 

سخن آخر

در این مقاله از نرم افزار حسابداری لیام سعی کردیم در رابطه با نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان و تفاوت آن با نرم افزاری حسابداری سنتی توضیحاتی داده و مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان را برای شما عزیزان بیان کنیم. نکته قابل توجه این است که هر مجموعه بایستی ابتدا نیازهای خود را بررسی کرده و بعد از ارائه خواسته های خود با مشاوران متخصص در این زمینه، سیستم حسابداری مناسب را برای خود انتخاب و خریداری نماید.

شما عزیزان برای آشنایی یا خرید انواع نرم افزارهای حسابداری آنلاین رایگان می توانید وارد سایت نرم افزار حسابداری ابری لیام شده و با کارشناسان مجموعه مشورت نمایید.

کد مطلب: 214002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *