۰
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰

رئیس ستاد انتخابات تهران تعطیلی مدارس در روز شنبه را تکذیب کرد

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کار شمارش آرا به صورت الکترونیک و در سریعترین زمان انجام می‌شود لذا مدارس این استان فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت قطعا باز است.
رئیس ستاد انتخابات تهران تعطیلی مدارس در روز شنبه را تکذیب کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سیدعباس جوهری روز جمعه در ستاد انتخابات استان تهران اعلام کرد: امر انتخابات در دور دوم از ساعت هشت صبح شروع شده و بنابر صلاحدید و پیشنهاد به وزارت کشور تا ساعت ۲۰ امشب نیز تمدید شده است.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه به محض اتمام انتخابات، کار تجمیع و شمارش آرا آغاز می‌شود، افزود: انتخابات این مرحله در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شده و این امر به شمارش سریع و اعلام نتایج در کوتاهترین زمان کمک می‌کند.

جوهری از مردم درخواست کرد: حضور خود در صندوق‌ها را به ساعات پایانی موکول نکنند و در دو ساعت مانده تا زمان برگزاری به شعب اخذ رای با همراه داشتن کارت ملی یا یکی از مدارک هویتی (شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت) مراجعه و در انتخابات شرکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: اگر مردم تخلفی در شعب مشاهده کردند، می‌توانند، از طریق شماره تلفن ۴۵۵۰۰ نکات را به مجموعه بازرسی ستاد انتخابات استان منتقل کنند، تا پیگیری شود.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اسفند به شکل همزمان در برخی استان‌های کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران و ورامین برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس دارای ۳۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول ۱۴ نماینده با رای مردم برگزیده شدند و ۱۶ نماینده دیگر نیز از میان ۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم با رای مردم انتخاب خواهند شد.

کد مطلب: 215750
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *