۰
يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

واکنش سخنگو شورای شهر به کاندیداتوری زاکانی

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی نامگذاری معبری به نام آیت الله رئیسی عصر امروز در کمیسیون نامگذاری شورا گی شهر تهران خبر داد.
واکنش سخنگو شورای شهر به کاندیداتوری زاکانی
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز عصر (یکشنبه ۶ خرداد) با حضور شهردار در کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران معبر مورد نظر برای نامگذاری به نام شهید آیت‌الله رئیسی مشخص خواهد شد.

همشهری در خبری نوشت: علیرضا نادعلی در حاشیه دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کدامیک از معابر پایتخت به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری خواهد شد، گفت: در ارتباط با این مسئله ۶ تا ۷ معبر از جمله خیابان، میدان و ... در دست بررسی است.

او افزود: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده، امروز عصر در کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران معبر مورد نظر برای نامگذاری به نام شهید آیت‌الله رئیسی مشخص خواهد شد و در ادامه مصوبه کمیسیون نامگذاری در صحن شورای شهر تهران مطرح و به تصویب خواهد رسید.

نادعلی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران بنا دارد معابر دیگری به نام سایر شهدای حادثه سقوط بالگرد نامگذاری کند یا خیر، تصریح کرد: قطعا این مسئله در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در رابطه با حضور یا عدم حضور علیرضا زاکانی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در انتخابات، گفت: در این ارتباط هنوز صحبتی نشده است؛ البته این مسئله یک موضوع بسیار شخصی است اما همانطور که گفته شد در رابطه با این موضوع، شهردار تهران صحبتی با اعضای شورا نکرده است.

او در خصوص تعیین تکلیف شهرداری تهران در صورت حضور زاکانی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری تصریح کرد: باید بر اساس قانون عمل کرد و ظاهرا شهردار می‌تواند مدتی به صورت مرخصی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شود.

کد مطلب: 216753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *