; ?>; ?> دعوت حزب مردم سالاری برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۰

دعوت حزب مردم سالاری برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حزب مردم سالاری همزمان با صدور متن کامل قطعنامه یازدهمین کنگره این حزب، مردم را به حضور فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
به گزارش ایسنا، حزب مردم سالاری از ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی خواست با حضور چشمگیر و فعال خویش در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از آرمان‌های عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی، استکبارستیزی، استبداد سوزی، آزادیخواهی، مردم سالاری و اسلام‌گرایی انقلاب اسلامی ۵۷ یک بار دیگر حمایت کرده و میثاق جاودانه خویش را با امام راحل و خون شهیدان و رهبری و نظام تحکیم سازند و نشان دهند که ملت ایران همچنان می‌تواند الگوی برتر برای خیزش مردمی و جنبش بیداری و انقلابی کشورهای مختلف باشند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است: بهمن، یادآور حماسه بزرگ و تاریخ‌سازی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار می‌شود، بلکه به عنوان نقطه‌ای تحول ساز در تاریخ معاصر جهان ثبت شده و آثار آن پس از سه دهه در قالب بیداری اسلامی در جهان عرب متبلور شده است. آنچه موجب شد انقلاب اسلامی ایران به رهبری آن پیر فرزانه حضرت امام خمینی (ره) به ثمر بنشیند، اتحاد و وحدت کلمه همه آحاد ملت بوده؛ اتحادی که اگر حفظ شود، نایل شدن بر قله‌های رشد و پیشرفت را راحت‌تر از گذشته امکان‌پذیر می‌سازد. انقلاب اسلامی، تبلور پیروزی ملت در مقابل استبداد بود ، تا اثبات شود که به واقع میزان رای ملت است.
کد مطلب: 21963
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *