۰
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۰

تشدید برخورد با احتکار کنندگان

استاندار تهران با اشاره به اینکه به اندازه کافی مایحتاج عمومی مردم در بازار وجود دارد و ذخیره‌سازی نیز شده است، گفت: از هفته آینده برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان تشدید می‌شو
به گزارش ایلنا، مرتضی تمدن در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران درباره برخورد با احتکار کنندگان کالا اظهار داشت: روند برخورد با کسانی که مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند ادامه خواهد داشت
وی ادامه داد: در چند روز گذشته نیز انبارهای روغن و برنج که توسط بعضی از افراد احتکار شده بود شناسایی و نسبت به فروش اجناس آن‌ها با قیمت مصوب اقدام شد.
تمدن با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳۰ انبار احتکار کالا در استان تهران شناسایی و نسبت به فروش اجناس آن‌ها اقدام شده است خاطرنشان کرد: از هفته آینده برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان تشدید می‌شود.
استاندار تهران افزود: یک عده‌ای با عواطف و زندگی مردم بازی می‌کنند و از آزار آن‌ها و تغییر وضعیت بازار به نفع خود لذت می‌برند.
تمدن تأکید کرد: به اندازه کافی مایحتاج عمومی مردم در بازار وجود دارد و ذخیره‌سازی نیز شده است بنابراین نیازی نیست که عده‌ای مایحتاج مردم را در انبار‌ها نگه دارند تا اینکه اجناس گران‌تر شود و بفروشند.
استاندار تهران تأکید کرد: دست‌اندرکاران تولید همکاری کردند و ضمن جریمه نقدی کالاهای احتکار کنندگان با قیمت مصوب عرضه می‌شود.
وی به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۲۵ بهمن خبرداد و گفت: با برپایی نمایشگاه‌های بهاره بازرسی‌ها و برخورد با احتکار کنندگان تشدید می‌‌شود.
تمدن تأکید کرد: کالاهای نامرغوب در نمایشگاه‌های بهاره عرضه نخواهد شد و گروه‌هایی به عنوان ارزیاب در ۲۲ نمایشگاه سطح استان تهران قرار دارند.
کد مطلب: 21993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *