۱
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴

اخلال گران قمي بازداشت شدند

نماینده مردم قم از بازداشت تعدادی از اخلالگران سخنرانی رئیس مجلس در قم، خبر داد.
تسنیم : احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صبح امروز جلسه‌ای در کمیسیون امنیت ملی با حضور معاونین وزرای اطلاعات، وزیر کشور و تعدادی از مقامات ذیربط برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد که کمیته‌ای به ریاست منصور حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی زوایای این حادثه تشکیل و نتایج آن را اعلام کند.
نماینده مردم قم همچنین گفت: همچنین قرار شد که اقداماتی از سوی مسئولان اطلاعاتی و امنیتی و قضایی انجام شود تا از تکرار چنین حوادثی در کل کشور جلوگیری و ریشه آن خشکانده شود. اینکه یک مسئول مملکتی بخواهد در جایی سخنرانی کند و عده‌ای به وی اهانت کنند و یا حتی کفش پرتاب کنند، این امر نادرست است و باید مسئولان امنیتی جلوی چنین حوادثی را بگیرند.
امیرآبادی همچنین گفت: معاون وزیر اطلاعات نیز در این جلسه توضیحاتی را درباره پیشگیری‌ها و اقداماتی که انجام داده بودند، ارائه کرد، اما مسئله این است که این طور که مشخص بود، همه آقایان احتمال اینگونه بحث‌ها را می‌دادند و می‌گفتند ما پیشگیری‌ها را انجام داده بودیم البته شاید غفلت‌هایی هم در کار بوده است.
نماینده مردم قم در مجلس درباره سازماندهی شده بودن و یا نبودن اخلال در سخنرانی رئیس مجلس در شهرستان قم نیز اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است، البته تاکنون چندین نفر دستگیر شده‌اند که قرار است بعد از بازجویی نتایج آن اعلام شود؛ اینکه این اتفاقات سازماندهی شده بوده و یا نه، بعد از بازجویی مشخص می‌شود. 

کد مطلب: 22769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *