۰
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۱

عسگراولادي: بعد از آقاي احمدي‌نژاد، رياست‌جمهوري كردن مشكل است

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به مباحث مربوط به يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: بعد از آقاي احمدي‌نژاد، رياست‌جمهوري كردن مشكل است.
 حبيب‌الله عسگراولادي در مراسم افطار حزب موتلفه اسلامي و گراميداشت روز خبرنگار، با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري اظهار كرد: كسي كه مي‌خواهد وارد عرصه كانديداتوري انتخابات رياست‌جمهوري شود، بايد مسلط و با سرمايه راي بالايي باشد.

وي با بيان اينكه "لازم است كه يك كانديداي رياست جمهوري از گفتماني تبعيت كند كه اين گفتمان برنامه و تيم را مدنظر قرار داده است"، افزود: بايد ببينيم نامزد مدنظر و هوادارانش چه گفتماني پيشنهاد مي‌كنند و از اين گفتمان چه برنامه‌اي را ارائه خواهند كرد و از اين برنامه چه تيم و هياتي را براي همكاري خود فرا مي‌خوانند و بعد از آن هم ببينيم كه در بين نامزدها چه فردي اين شرايط را دارد و اصلح است.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري همچنين يادآور شد: ديديم كه در دوره دهم رياست‌جمهوري، دولت تعدادي از شخصيت‌هايي را به عنوان وزير روي كار آورد كه اينها فعاليت‌هاي خوبي داشتند اما سر بزنگاه كنار گذاشته شدند و فرد تازه‌كاري سر كار آمد. البته قصد من انتقاد كردن نيست اما اين نكته را مي‌خواهم يادآور شوم كه بايد ببينيم گفتمان‌ها به چه صورتي پيش مي‌رود و چه برنامه‌اي از آن حاصل مي‌شود.

عسگراولادي تاكيد كرد: كسي كه مي‌خواهد مديريت كشور را بپذيرد، بايد بتواند از مجموعه اين گفتمان‌ها برنامه‌اي را براي چهار سال و شايد هشت سال ارائه دهد. حضور پنج رييس‌جمهور در دوره‌هاي گذشته و برگزاري ده انتخابات رياست‌جمهور موجب شده است كه ما تجربيات زيادي كسب كنيم و بدانيم كه بدون گفتمان، برنامه و تيم نمي‌توانيم اميدوار باشيم كه انتخابات يازدهم از قبلي‌ها بهتر باشد.

وي در پايان گفت: همه ما از جمله خبرنگاران، خبرگزاري‌ها و تحليلگران در معرض امتحان جدي قرار داريم و من معتقدم شرايط امروز كشور، منطقه، دنياي اسلام، غيرمتعهدها و شرايط جهاني در اين برهه، با شرايط چند انتخابات رياست‌جمهوري كه از اول داشته‌ايم متفاوت است؛ چراكه دشمنان به دنبال آزار ما هستند و دوستان نيز به اين نظام و مردم ما اميد بسته‌اند.

انتهاي پيام
کد مطلب: 2317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *