۰
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۷
رییس مجمع نمایندگان بوشهر:

از ابقای مدیرعامل تامین اجتماعی كشور حمایت می كنم

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بدلیل این كه در حوزه مدیریت تامین اجتماعی كشور تخلفی انجام نشده است از ابقای مجدد سیعد مرتضوی در مسوولیت مدیر عامل این سازمان حمایت می كنم .
به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی روز پنجشنبه در نشست با سرپرست اداره‌ كل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: رییس جمهوری و وزیران حقوق و اختیاراتی دارند كه می‌توانند افراد مورد نظر خود را انتخاب كنند و اگر سستی و تخلفی صورت گرفت نمایندگان مجلس نیز به جهت كنترل و نظارت و برخورد با تخلفات احتمالی ابزارهای مربوطه را دارند و می‌توانند با موارد غیر قانونی برخورد كنند.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر ثبات مدیریتی در مجموعه تامین اجتماعی كشور عنوان كرد:‌ تاكنون تعاملات خوبی با مجموعه تامین اجتماعی سطح كشور داشته‌ایم كه خدمات ارزنده‌ای به مردم ارایه شده و در این خصوص نیز باید خدمات بهتر و بیشتری به مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان ارایه شود.

پورفاطمی افزود: كمیسیون اجتماعی مجلس مصوبات و قوانین را در همفكری با تمامی اقشار جامعه تجزیه و تحلیل می‌كند.

وی ادامه داد: رسیدگی به امور صیادان برای بهره‌مندی از قانون كارهای سخت و زیان‌آور از خواسته‌های مردم جنوب كشور است كه بدنبال مصوبه كردن این قانون با مشاركت نمایندگان جنوب كشور هستیم .

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت درمان استان عنوان كرد: ظرفیت مطلوبی در استان وجود دارد اما تقسیم مراكز و كیفیت امور پزشكی وضعیت مطلوبی ندارد.

پور فاطمی یادآورشد: ‌یكی از مهمترین مشكلات مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در بخش درمان است كه با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در این شهرستان‌ها مركز درمانی تامین اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد

کد مطلب: 2367
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *