۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خبر داد؛

وزرای صنعت و جهاد کشاورزی در راه مجلس

محمد تقی توکلی با انتقاد از موج گرانی ها در کالاهای اساسی به خصوص گوشت و مرغ در بازار، گفت: به منظور رسیدگی به وضعیت بازار و با هماهنگی های به عمل آمده با سایر اعضای کمیسیون، احتمال دعوت از وزاری صنعت، معدن و تجارت و نیز جهاد کشاورزی برای پاسخگویی در زمینه کنترل بازار در دستور کار کمیسیون کشاورزی در هفته آینده قرار گرفته است.
وزرای صنعت و جهاد کشاورزی در راه مجلس
وی افزود: امروزه وضعیت بازار به گونه شده که همه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اعم از گوشت، مرغ، میوه و نظایر آن در قیمت ها افزایش قابل توجهی داشته که این موضوع در جلسات آینده کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در هفته آینده در کمیسیون مورد بررسی قرار خواد گرفت رسیدگی به جزئیات طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگانی از این دو وزارتخانه است.

وی تصریح کرد: طرح انتزاع وظایف وزارت جهاد کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت کشاورزی مهمترین و اصلی‌ترین دستور این کمیسیون در جلسات هفته آینده است.

توکلی اظهارداشت: با توجه به موضوع گرانی مرغ و سایر محصولات دامی و همچنین نابسامانی وضع توزیع و عرضه نهاده‌های دامی این طرح از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان یادآور شد: با وجود گرانی کنجاله و نهاده‌های کشاورزی و رسیدن قیمت آنها به حدود هر کیلو ۱۵۰۰ تومان این انتظار می‌‌رود که در آستانه ماه مبارک رمضان و با افزایش تقاضا، قیمت‌های فعلی بیشتر نیز شود که این موضوع نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: 238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *