۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۱

باهنر،متکی و آل‌اسحاق گروه تشکیل می دهند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر جامعتین به سازوکار مشخص برسد ما حتما در قالب آن عمل می‌کنیم در غیر این صورت بنده و آقایان آل‌اسحاق و متکی باهم کار خواهیم کرد.
به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین امشب در جلسه ماهانه این جامعه به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۲ بهمنی که توسط ملت ایران راه افتاد بسیاری از توطئه‌های دشمن را نقشه بر آب کرد و این در حالی بود که حتی مسئولان هم اذعان داشتند مردم در فشارهای سخت اقتصادی به سر می‌برند اما با همه این فشارها ۲۲ بهمن باشکوهی را رقم زدند.
وی همچنین در خصوص منویات مقام معظم رهبری و سخنان ایشان در مورد مسائل داخلی به ویژه اتفاقاتی که در مجلس رخ داد گفت: ما در جامعه اسلامی مهندسی فرمایشات مقام معظم رهبری را بررسی کردیم اما همانطور که همه مستحضرید رهبری آنقدر موارد را شفاف فرمودند که هیچ نیازی به تبیین یا تفسیر وجود ندارد چرا که شاید در تفسیر باز راه را خطا برویم.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد برای اولین بار است که در تاریخ کشور دو انتخابات مهم با هم برگزار می‌شود و همه تلاش خود را به کار بگیریم که این دو انتخابات به کمک هم بیایند و آسیبهایی که ممکن است به یکدیگر وارد کنند را رفع کنند، یعنی نه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را کم اهمیت کند و نه انتخابات شوراها سبب شود که به مقوله انتخابات ریاست جمهوری زیاد پرداخته نشود.
باهنر در خصوص اجماع اصلاح طلبان نیز گفت: همه تلاش، سرمایه و بضاعت خود را خرج کنید که اصولگرایان به وحدت نزدیک شود البته ما به نقطه واحد رسیدن امیدی نداریم.
وی با بیان اینکه بعضی‌ها در انتخابات به دنبال فتنه هستند هشدار داد: باید فتنه‌ها از الان رصد کنیم؛ فتنه فعلی از بحث انتخابات آزاد شروع شده که عده‌ای در داخل نظام و عده‌ای نیز در خارج این مقوله را مطرح کرده و ما نیز همین جا تاکید می‌کنیم که انتخابات نیز همه آزاد و سالم بوده است و کسانی که در داخل این کلید واژه را مطرح می‌کنند بدانند که مقوله انتخابات آزاد مورد استفاده دشمن قرار گرفته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی به اعلام سه کاندیدهای نهایی جبهه پیروان اشاره و تصریح کرد: از بنده نیز به عنوان یکی از این سه کاندیدا اسم برده شده، که البته این به پیشنهاد تشکل‌ها و بدون تفاهم با من بوده است و من اراده‌ای برای این کار ندارم و البته این هم که ما مخالفت کنیم اخلاقا درست نیست.
با هنر با بیان اینکه سیاست راهبردی ما رفتن به سمت وحدت است گفت: اگر جامعتین به ساز و کار مشخص برسند ما حتما در قالب آن عمل خواهیم کرد در غیر این صورت بنده، آل اسحاق و آقای متکی با هم کار خواهیم کرد
وی در پایان با تاکید بر اینکه ما معتقدیم یک تیم قدرتمند باید قوه مجریه را اداره کند اظهار داشت: مشکلات مملکت نیازمند همکاری تیمی جدی است و فردی که رئیس جمهور می‌شود باید تیم قوی داشته باشد.
کد مطلب: 23928
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *