۰
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۰

اسرائیل:آماده ورود به عمق خاک لبنان هستیم

فرمانده یک تیپ رژیم صهیونیستی در رجزخوانی برای حمله احتمالی به لبنان مدعی شد که این رژیم می‌تواند تا عمق ۹۰ کیلومتری لبنان نفوذ کند.
به گزارش فارس، شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی در مورد آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ احتمالی آینده با حزب‌الله لبنان به نقل از فرمانده یگان گولانی که یگان ارتش این کشور در شمال سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌رود، اعلام کرد: نظامیان این یگان در صورت نیاز برای ورود به عمق خاک لبنان آماده هستند.
این گزارش در حالی منتشر شده است که در هفته‌های اخیر و در آستانه انتخابات پارلمانی در لبنان هیاهوی تبلیغاتی رژیم صهیونیستی برای تهدیدات نظامی علیه لبنان افزایش پیدا کرده است.
وی در این زمینه مدعی شد که اگر جنگ دیگری با حزب‌الله لبنان ایجاد شود، ارتش اسرائیل اقدام به تخرب یگان‌های موشکی حزب‌الله با هر هزینه احتمالی خواهد کرد.
ادعای این نظامی صهیونیست در حالی مطرح شد که این رژیم در سال ۲۰۰۶ از توقف موشک‌های مقاومت ناکام ماند و حتی در جنگ سال ۲۰۱۲ نیز نتوانست مانع از شلیک موشک‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی شود.
این مقام نظامی صهیونیست با اشاره تلویحی به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ سال ۲۰۰۶ جنگ آینده را برای تسویه حساب خواند و مدعی شد که اسرائیل در جنگ گذشته به دنبال ورود زمین و حمله به اهداف حزب‌الله لبنان نبود.
بر اساس این گزارش رهبران نظامی اسرائیل زمان زیادی را برای آماده سازی نظامیان اختصاص داده‌اند و این موضوع باید در سال ۲۰۰۶ اتفاق می افتاد، آنها هم اکنون آموزش‌های زیای برای ورود به عمق ۹۰ کیلومتری بدون توقف انجام داده‌اند و البته این در حالی است که زمین‌های تحت نفوذ نیز به علت باران به باتلاق تبدیل شده باشد.
این نظامی صهیونیست که بیشتر به نظر می‌رسید برای ترساندن طرف مقابل از رجز خوانی استفاده می‌کند، مدعی شد که توانمندی نظامی بالای اسرائیل به حدی رسیده است که این ارتش بعد از سال ۲۰۰۶ می‌تواند هر هدف ناممکنی را برای خود ممکن کند.
این ادعاها در حالی مطرح شد که در حمله گسترده سال ۲۰۱۲ رژیم صهیونیستی به غزه، صهیونیست‌ها توان ورود نیروهای خود به نوار غزه را نیز نداشتند.
کد مطلب: 24000
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *