۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۷
وزیر آموزش و پروش:

معلم کارمند نیست

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: معلم کارمند نیست بلکه تولیدکننده علم و دانش است.
ایسنا: حمیدرضا حاجی‌بابایی در برنامه تلویزیونی استان خراسان رضوی با غنیمت شمردن فرصت حضور خود در جمع زائران و مجاوران آقا علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد: قطعاً هر فردی به عنوان وزیر آموزش و پرورش با همکاری فرهنگیان و معلمان می تواند کار و فعالیت انجام دهد.
وی زمان را قیمت انسان دانست و با بیان اینکه انسان‌ها برای تربیت خلق شده‌اند، افزود: تربیت صحیح و دقیق می‌تواند به سواد و تجربه آدمی بیفزاید و ارزش انسان‌ها به این مساله بستگی دارد.
حاجی بابایی در خصوص هوشمندسازی مدارس گفت: هوشمندسازی مدارس در دستور کار جدی نظام آموزش و پرورش است و دولت با تمام ظرفیت وارد شده است تا بتواند تا چند سال آینده تمام مدارس سراسر کشور را هوشمندسازی کند.
وی افزود: در طول ۳۲ سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ مدرسه و ظرف دو سال گذشته بیش از ۳۳ هزار مدرسه با همکاری جدی دولت و مجلس و مشارکت آحاد مردم هوشمند شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تحول بنیادی و درست، دانش‌آموز را به سمتی می‌برد که پدر و مادر احساس آرامش کنند، گفت: مهم‌ترین پیام این اقدام حفظ خانواده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم را تولیدکننده علم و دانش است نه کارمند آموزش و پرورش، یادآور شد: باید معلم را علمی و پژوهشی تعریف کنیم.
کد مطلب: 24333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *