۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۳

نمره منفی برای رانندگان متخلف نوروزی

رئیس پلیس ترافیک شهری با اعلام اینکه در نوروز اگر راننده ای مرتکب دو تخلف حادثه ساز در شهرها شود خودروی او سه روز توقیف می شود، گفت: ماموران پلیس نمرات منفی را در سوابق رانندگان متخلف اعمال می کنند.
مهر: سرهنگ محسن مهرآیی اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در شهرها از ۱۹ اسفند آغاز می شود و تا پایان طرح تمامی نیروهای پلیس ترافیک شهری در آماده باش هستند. تمهیدات ویژه ای را علاوه بر تمامی شهرها برای استانهای مسافرفرست و مسافرپذیر در نظر گرفته ایم و تمامی این شهرها با حضور ماموران پوشش ترافیکی داده می شوند.
وی با بیان اینکه پلیس با تخلفات حادثه ساز قاطعانه برخورد می کند، گفت: علاوه بر جاده ها ماموران پلیس در شهرها نیز با تمامی تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز مانند سرعت ، سبقت ، انحراف ، نداشتن کلاه و کمربند ایمنی برخورد کرده و خودرو متخلف را اعمال قانون می کنند.
به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری در حالی که پلیس تمایل ندارد از ابزار جریمه در نوروز استفاده کند تا کام هموطنان تلخ نشود اما با تخلفات حادثه ساز قاطعانه برخورد می شود و اگر خودرویی مرتکب دو تخلف حادثه ساز همزمان شود سه روز توقیف و راننده از رانندگی در این مدت محروم می شود.
مهرآیی با اشاره به اینکه درصد بسیار ناچیزی از رانندگان از قانون تخطی می کنند، گفت: نمی گذاریم این عده کم حقوق دیگر رانندگان و هموطنان را تضییع کنند و به شدت با این افراد برخورد می کنیم.
وی تصریح کرد: در ایام نوروز نمرات منفی برای رانندگان متخلف اعمال می شود و آنها باید بدانند که اگر تخلف دارای نمره منفی مرتکب شوند حتما ماموران پلیس برای آنها نمره منفی در نظر می گیرند.
کد مطلب: 24772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *