۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۲

حاجی بابایی: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مدارس ممنوع است

وزیر آموزش و پرورش از ممنوعیت تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مدارس کشور خبر داد.
مهر: حمیدرضا حاجی بابایی درباره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مدارس کشور گفت: مدارس کشور مجاز به تبلیغات درباره انتخابات ریاست جمهوری نیستند و اگر مدرسه ای دست به اینگونه فعالیتها بزند، تخلف کرده است.
وی افزود: جایگاه مدارس به گونه ای نیست که افراد و کاندیداها بخواهند از این فضا برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند و چنانچه معلمان و مدیران مدارس اقدام به تبلیغات کنند تخلف کرده و قطعاً با آنها برخورد می شود.
حاجی بابایی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تعیین تکلیف بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی توضیح داد: این موضوع را وزیر تعاون باید پاسخ دهند. اما در حال حاضر بیمه طلایی فرهنگیان شاغل هیچ مشکلی ندارد و فرهنگیان می توانند از آن استفاده کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه این وزارتخانه نیازمند ۶۰ هزار مشاور است و اینکه آیا آمادگی استخدام این مشاوران را دارد، توضیح داد: هم اکنون ۲۳ هزار مشاور در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند. اما برای جذب نیرو نیازمند مهندسی نیروی انسانی هستیم و باید به مرور زمان و با توجه به افراد بازنشسته اقدام به جذب نیروهای متخصص کنیم که این مهم با گذشت زمان امکانپذیر است.

کد مطلب: 24924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *