۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳
نماینده قم:

نظر مراجع و تولیت آستانه در عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر، ملاك قرار مي گيرد

نماینده مردم قم با اشاره به حساسیت‌های موجود در خصوص عبور منوریل از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه (س) تأکید کرد: برای عبور مونوریل از مقابل حرم حضرت معصومه (س)، نظرات مراجع، علما و تولیت آستانه مقدسه ملاک نهایی است.
نظر مراجع و تولیت آستانه در عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر، ملاك قرار مي گيرد

احمد امیرآبادی، دبیر مجمع نمایندگان استان قم در بازدید از محل اجرای پروژه منوریل افزود: اگر مراجع و علما و تولیت محترم مخالف عبور منوریل از مقابل حرم مطهر باشند، ما نیز مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام خواهيم کرد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های عبور منوریل از مقابل حرم مطهر عبور از زیر سطح خیابان اراک است که این طرح هم می‌تواند توسط کارشناسان بررسی و اظهار نظر شود، در غیر این صورت اجرای منوریل مانع توسعه ظلع غربی حرم مطهر در آینده می‌شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که پیرامون توقف پروژه منوریل می‌شود، اظهار کرد: با هزینه‌های بسیاری که از بیت المال صرف این پروژه شده، در حال حاضر بحث توقف، صحبت درستی نیست و باید با همکاری تمامی عوامل استان مشکلات پیش رو حل شود.

نماینده مردم قم از تمامی افراد اعم از مخالفین و موافقین منوریل خواست تا از اظهار نظرهای سیاسی درباره این پروژه خودداری کنند و اجازه دهند تا کارشناسان مربوطه نسبت به بررسی راهکارهای موجود اقدام كنند.
کد مطلب: 2511
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *