; ?>; ?> یوونتوس و پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۴

یوونتوس و پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در شب صعود مقتدرانه یوونتوس ایتالیا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن فرانسه هم در خانه خود فرصت کسب پیروزی را از والنسیا گرفت تا به جمع ۸ تیم پایانی رقابت ها ملحق شود.
به گزارش تسنیم ، در دومین شب از بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه دیشب یوونتوس در خانه به مصاف سلتیک اسکاتلند رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی ۵ بر صفر به تیم های رئال مادرید و بورسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها ملحق شود.
در این بازی نخستین گل را آلساندرو ماتری در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند تا اندک امید نماینده اسکاتلند برای جبران شکست ۳ - صفر بازی رفت در خانه، کمرنگ شود.
ماتری از ریباند شوتی که فابیوکوالیارلا در شلوغی محوطه جریمه سلتیک شلیک کرد گلزنی کرد.
کورسوی امید شاگردان نیل لنون به کلی از بین رفت زمانی که خلاقیت پیرلو دوباره یوونتوس را به گل رساند. ستاره ملی پوش خط میانی بانوی پیر با پاس عمقی آرتورو ویدال را صاحب توپ کرد تا او با پاسی عرضی در محوطه ۶ قدم فابیو کوالیارلا را مقابل دروازه خالی سلتیک صاحب توپ کند و هم او کار حریف را یکسره کرد.
در بازی همزمان، پاری سن ژرمن فرانسه در خانه خود، ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان والنسیای اسپانیا بود که در انتها با تساوی یک - یک بسنده کرد تا با توجه به پیروزی ۲ بر یک در بازی رفت در ورزشگاه مستایا در مجموع ۳ بر ۲ راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.
گل نخست این بازی را خوناس، هافبک والنسیا در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند تا نماینده اسپانیا به جبران شکست بازی رفت امیدوار شود اما این امید در دقیقه ۶۶ از بین رفت زمانی که اسکیل لاوتزی، کار را برای پاریسی ها به تساوی کشاند.
کد مطلب: 25119
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *