۰
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۱

افتخاری:دولت تنخواه می‌گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ابلاغ بودجه ۹۲ تا پایان سال امکان‏پذیر نیست گفت: برای اینکه دولت بتواند برنامه‏های خود را اجرایی کند، بودجه سه دوازدهم به صورت تنخواه و بر اساس بودجه سال ۹۱ ارائه می‏شود
فارس: لاله افتخاری شب گذشته در جمع مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: با تأخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس از سوی دولت، بودجه سه دوازدهم برای سه ماه ابتدایی سال ۹۲ پیش‏بینی شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه بودجه ۹۲ با بیش از ۸۰ روز تأخیر به مجلس ارائه شد و در حال حاضر و ایام پایانی سال، امکان بررسی آن وجود ندارد.
افتخاری گفت: مطابق جداول زمانی و زمان‏بندی مجلس، پس از ارائه بودجه از سوی دولت به ترتیب ۱۰ روز پیشنهاد نمایندگان، پیشنهاد کمیسیون‏ها، بررسی در کمیسیون تلفیق و سپس طرح در صحن علنی مجلس را خواهیم داشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: با فرصت باقی‏مانده، تا پایان سال ابلاغ بودجه امکان‏پذیر نیست.
افتخاری افزود: نمایندگان مجلس مایل به ارائه به‏موقع لایحه بودجه و انجام این مهم تا پایان سال بودند تا با آسودگی خاطر، بودجه‏ای شفاف برای سال ۹۲ تنظیم کنند.
وی ادامه داد: در عین حال، برای اینکه دولت بتواند برنامه‏های خود را به خوبی عملیاتی و اجرایی کند، بودجه سه دوازدهم به صورت تنخواه و بر اساس بودجه سال ۹۱ ارائه می‏شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارائه آخرین پیشنهادات نمایندگان مجلس درباره بودجه پیشنهادی تا پایان سه‏ شنبه هفته آینده خبر داد.
کد مطلب: 25255
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *