۰
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۸

قلعه نویی درگیری منتظری و بائو را تایید کرد

سرمربی تیم استقلال درگیری دو بازیکن این تیم در اردوی آبی پوشان را تایید کر
به گزارش تسنیم ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی استقلال و نفت تهران ضمن تبریک سال نو، گفت: بازی باکیفیتی نبود. با این فشردگی بازی ها که هر چند روز یک بار باید به میدان برویم، همینطور هم می شود. مسئولان به جای آنکه به دنبال کیفیت باشند به دنبال کمیت هستند و می خواهند هر طور که شده لیگ را ۲۰ اردیبهشت به اتمام برسانند. آن زمانی که بی جهت لیگ را تعطیل می کردیم باید فکر امروز بودیم تا به تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، فشار نیاید.
سرمربی استقلال با انتقاد از شرایط مالی این باشگاه عنوان کرد: شرایط مالی خوبی نداریم و شب عید شرمنده همکاران و برخی از بازیکنانم شدم. به قول یکی از همکارانمان ما ۳۰ هفته را به همین صورت جلو رفتیم و باید ۴ هفته پایانی را هم همینطور پیش برویم.
قلعه نویی ادامه داد: باید با مشکلات چه کاری انجام دهم؟ باید تیم را تعطیل کنیم؟ توقع داشتم قبل از این بازی یک پاکت به بازیکنانمان می دادند تا هم عیدی داده باشند و هم دغدغه مالی نداشته باشند اما اینطور نشد.
وی در مورد شرایط بازی تاکید کرد: فکر می کنم هنوز بازیکنانم در حال و هوای بازی با العین بودند. دیدید که مقابل نفت هم به خنده دار ترین شکل ممکن گل خوردیم. غیر از این صحنه رحمتی در طول بازی حتی زمین هم نخورد. ما دیر بازی را شروع کردیم و فقط در ۷ تا ۸ دقیقه پایانی روی بازی مسلط بودیم، در همین زمان هم چند موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی از دست رفت.
سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا درگیری بائو و منتظری در اردوی استقلال صحت دارد تصریح کرد: بله، این درگیری وجود داشت اما خیلی زود حل و فصل شد؛ هر چند در یک خانواده چنین مسائلی پیش می آید. اگر بگویم درگیری نبوده دروغ گفته ام. یک مسئله ای زمان صرف نهار اتفاق افتاد که من هم داخل جلسه بودم اما خوشبختانه زود تمام شد و این دو بازیکن از هم عذرخواهی کردند.
قلعه نویی در رابطه با مشکل و درگیری اش با حنیف عمران زاده گفت: یک کارمند که مثلا در کارخانه ای کار می کند نهایتا ماهی یک میلیون تومان درآمد دارد اما بازیکنی مثل حنیف روزی یک و نیم میلیون پول می گیرد و باید مثل یک سرباز در اختیار تیم باشد. اگر بازیکنی بخواهد به استقلال و مردم بی احترامی کند قطعا با تنبیه من روبرو خواهد شد مثل عمران زاده که در اختیار باشگاه است. البته شنیده ام که در مطبوعات عذرخواهی کرده است.
وی ادامه داد: من برای خودم اصول خاصی دارم و مربی قانونمندی هستم و هر کس که آماده باشد را به میدان می فرستم. نکته جالب اینجاست که در بازی مقابل الریان کل ایران می گفتند که حنیف مقصر تساوی استقلال است اما ما فشار را از روی این بازیکن برداشتیم.
سرمربی استقلال در ادامه انتقاداتش از عمران زاده عنوان کرد: او باید یاد بگیرد که چطور رفتار و صحبت کند. آنطور که علیه هادی نوروزی و داور صحبت کرد به هیچ وجه درست نبود و ما با این بازیکن برخورد کردیم هر چند مردم ما دنبال برنامه ها و روزنامه های حاشیه ساز هستند. ما العین را بردیم به جای اینکه روزنامه ها شادی مردم را بیشتر کنند روی جلد به مسئله حنیف پرداختند. وقتی نگرش مردم و قلم به دستان ما اینطور باشد من و بازیکنانم هم باید برخوردمان اینگونه باشد.
قلعه نویی با تمجید از رفتار حرفه ای ساموئل تاکید کرد: او در ۱۴ هفته اول فصل خیلی کم بازی می کرد اما به موقع سر تمرینات حاضر می شد و زمانی هم که به میدان می رفت بهترین عملکرد را داشت. فرناندو تورس برای تیم ملی اسپانیا ۴ دقیقه به میدان رفت اما آنقدر استارت زد که مصدوم شد. بازیکنان ما باید چنین نگاهی داشته باشند نه اینکه وقتی در ترکیب هستند بخواهند تیم ببرد و وقتی هم نیستند فکر چیزی دیگری باشند.
کد مطلب: 26154
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *