۰
چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷

اخبار جدید درباره VPN قانونی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت برابر ضوابط شورایعالی فضای مجازی آمادگی واگذاری VPN قانونی را دارد.
مهر: مهدی خدایی با تاکید براینکه شرکت ارتباطات زیرساخت براساس دستور شورایعالی فضای مجازی کشور بسترهای واگذاری VPN را فراهم کرده است، اظهار داشت: از لحاظ زیرساختی و شبکه ای، آمادگی واگذاری VPN های قانونی وجود دارد که به متقاضیان برابر ضوابط مدنظر ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعداد و لیست متقاضیان VPN قانونی باید از سوی شورایعالی فضای مجازی به شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام شود، افزود: متقاضیان باید مراحل ثبت نام VPN قانونی را طی کرده و با اعلام شورایعالی فضای مجازی به زیرساخت این تسهیلات را دریافت کنند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت این شرکت را متولی ساماندهی و اختصاص شبکه اختصاصی مجازی (VPN) در کشور دانست و گفت: انتقال اطلاعات و داده های با اهمیت سازمانها و نهادهای کشوری برای تبادل در فضای مجازی با استفاده از VPN قانونی از امنیت نسبی برخوردار خواهد شد. براین اساس از تمامی وزارتخانه ها، سازمانها، بانکها و شرکت ها دعوت می شود برای ثبت نام از شبکه اختصاصی مجازی VPN به سایت WWW.VPN.IR مراجعه کنند.
خدایی تصریح کرد: زمان ثبت نام VPN قانونی به پایان نرسیده است و متقاضیان باید توجه داشته باشند که این پروتکل فقط برای ارتباط بین داخل و خارج از کشور است و شامل VPN های داخلی و یا استفاده برای دور زدن سامانه فیلترینگ نمی شود.
کد مطلب: 26217
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *