۰
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶

توزیع تعرفه‌های انتخابات شوراها از ۱۷ فروردین

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: حدود ۶۰ هزار شعبه اخذ رای در سراسرکشور کار رای گیری را انجام می دهند و تعرفه های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از ۱۷ فروردین به بعد توزیع می شود.
به گزارش تسنیم ، صو‌لت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور طی سخنانی گفت: مقدمات کار و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ۲۴ خرداد امسال فراهم است.
وی افزود: حدود ۶۰ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور کار رای گیری را انجام می‌دهند و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و تعرفه‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از ۱۷فروردین به بعد توزیع می شود.
معاون سیاسی وزیرکشور تاکید کرد:‌ در استان‌های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و در ۴‌ حوزه، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
مرتضوی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در همان تعداد شعب اخذ رای که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترنیکی برگزار شد، در همین دوره هم الکترونیکی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه برای رای گیری دو صندوق اخذ رای وجود دارد، افزود: یک صندوق برای آرای ریاست جمهوری و صندوق دیگر برای آرای شورای شهر و روستا پیش بینی شده است.
رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: برای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در حوزه هایی که برگزار می شود صندوق‌های جداگانه پیش بینی شده است.
کد مطلب: 26468
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *