۰
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸

مردم نباید به اجبار خودروی تولید داخل بخرند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت استاندارد‌ها در تولید خودروهای داخلی گفت: خودروسازان باید تلاش کنند تا با صرفه‌جویی در هزینه‌های سربار، قیمت‌ها را کاهش دهند
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رمضانعلی سبحانی افزود: خودروسازان باید با افزایش کیفیت محصولات خود سبب تشویق مردم به خرید تولیداتشان شوند و کیفیت محصولات خود را چنان افزایش دهند که مصرف‌کنندگان به صورت خودجوش خودروی داخلی بخرند.
وی با اشاره به اینکه نباید طوری باشد که مردم به علت نبود خودروی خارجی به اجبار خودروهای تولید داخل را بخرند، اظهار کرد: مردم باید بر اساس کیفیت بالا و قیمت مناسب به سوی محصولات داخلی تمایل پیدا کنند.
سبحانی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها به نفع کشورمان تمام شده، تصریح کرد: تحریم‌ها از یک سو جامعه را به سمت حمایت از تولیدات داخلی هدایت کرده و از سوی دیگر سبب ارتقای کیفیت محصولات و کاهش وابستگی کشور شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از دست‌آوردهای موجود ناشی از فشار تحریم‌های تحمیلی بوده که کشورمان را به سوی افزایش استقلال سوق داده است.
کد مطلب: 26534
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *