۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱

نمایندگان با پیامک به دیدار نوروزی احمدی نژاد دعوت شده اند

سبحانی‌نیا با غیر رسمی خواندن این جلسه گفته است رئیس مجلس در این دیدار حضور نخواهد داشت. وی از دولت خواسته برای رسمی شدن این دیدار، دعوتنامه ارسال کند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان با رئیس جمهور گفت: دولت باید برای دعوت از نمایندگان مجلس نامه‌ای به مجلس ارسال کند، اما تاکنون نامه‌‌ای رسمی از دولت در این خصوص به هیئت رئیسه مجلس ارسال نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیدار نوروزی نمایندگان با رئیس جمهور امشب و پس از نماز مغرب و عشاء برنامه‌ریزی شده است، بنابراین چون نامه رسمی به مجلس در این خصوص ارسال نشده، لذا این دیدار جنبه رسمی نداشته و هر تعداد از نمایندگان که بخواهند می‌توانند در این جلسه شرکت کنند اما اگر دعوتنامه رسمی داده شود، دیدار هم رسمی خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه رئیس مجلس در این دیدار حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: دعوت از نمایندگان برای دیدار نوروزی با رئیس جمهور با پیامکی از سوی معاون پارلمانی رئیس جمهور برای نمایندگان ارسال شده است.

حجت‌ الاسلام سبحانی‌‌نیا با اشاره به برخی اظهار نظرها که گفته شده این نشست در راستای جلسات مشترک دولت و مجلس برگزار می‌شود تأکید کرد: این نشست با دعوت رئیس جمهور و بر اساس روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور امشب و پس از نماز مغرب و عشاء و نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
کد مطلب: 26906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *